Katy Perry outfits #2

donderdag 8 september 2011 |

Een tijdje geleden postte ik over de gekke, maar toch leuke outfits van zangeres Katy Perry! Dit is de post: http://lunalovelyworld.blogspot.com/2011/08/katy-perry-crazy.html . Je ziet Katy Perry daarin onder andere in een sneeuwpop, een smurfenoutfit en een beetje nerdy. Maar Katy heeft nog veel meer gekke kleding! See this...



Op de leeftijd van Katy ben je toch niet meer fan van Hello Kitty? Nou, Katy Perry is dat wel hoor. Ze is gek op katten. Zelf heeft ze ook een kat... En haar parfum? In de vorm van een kat!



Katy Perry speelt graag een spelletje, dat is te zien. Katy Perry heeft wel een hele coole dobbelstenen-jurk aan! Vind ik, tenminste. Maar wel een beetje... Apart.



Wow, wat spuit er nou weer uit de bh van Katy Perry? Slagroom? Dit komt uit de clip van California Gurls, die grote zomerhit van 2010. Een superleuk liedje, en ik vind 'm best wel cool, die slagroomspuiter-bh!



Nounou, weer een gekke outfit van Katy Perry. Wie draagt er nou een jurk met allemaal kaarten? Katy Perry dus!



Een vage foto, maar je ziet toch dat het Katy Perry is in dat gebakken ei (natuurlijk ook omdat alleen zíj zulke gekke dingen draagt)!



Katy, we weten allemaal dat je een vrolijke meid bent die van verkleden houdt, dus dat hoef je niet meer te tonen door zo'n smileyjurk te dragen! Maar hij is wel grappig, toch?

Ik zou zo nog een part 3 van Katy's outfits kunnen maken, omdat Katy natuurlijk nog veel meer rare dingen heeft gedragen. Maar dat doe ik niet, want ik vind het wel weer genoeg nu :).

Kus, Luna

4 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Katy heeft echt de geweldigste outfits, ik vond haar draaimolen outfit bij de VMA's van 2010 nog het gaafst! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik hou van jou blog echt waar!
    echt super leuk!
    ik volg je nu !
    wil je me ook volgen ?
    xxx

    www.lifeofberrie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen