Love the trend: Jelly sandaaltjes

dinsdag 5 augustus 2014 |


Het is grappig om te merken dat items die altijd als 'lelijk' werden gezien, nu ineens trends zijn. Denk aan de Birkenstocks. Ik ben niet weg van die trend, maar ik vind wel dat ze mooi gecombineerd kunnen worden. Wat zijn fashionbloggers daar goed in: een 'lelijk' paar Birkenstocks zo matchen dat het toch mooi is. Jelly shoes zijn volgens mij ook een beetje zo. Het zijn eigenlijk maar waterschoentjes: die we nooit wilden dragen, maar ze waren soms eenmaal nodig. Nu zijn de jelly sandaaltjes hot en ook ik vind ze leuk! Zeker met een hakje en in een felle kleur. Echt de eyecatcher van de outfit, maar ik denk wel dat het alleen mooi is als ze goed gecombineerd zijn. Zoals op deze foto's.



Ik denk dat deze trend wel een beetje 'hipster' geworden is. Maar ik vind de schoentjes toch wel wat hebben. Ook met sokjes vind ik ze erg leuk! Bijvoorbeeld die blauwe met banaantjes, haha. Beetje gewaagd maar het staat leuk. Ik zou graag zo'n paar jelly sandaaltjes aanschaffen, wél met een hakje en het liefst in het geel, haha :). Of met glitters. Of gewoon in het zwart of wit, lekker makkelijk te combineren!

Wat denk jij: yay or nay?
bron foto's: tumblr

16 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Ik zeg Nay! Sommige bloggers combineren het inderdaad heel leuk, alleen ik ben er niet zo fan van. Nooit geweest trouwens want als kind moest ik er ook niets an hebben, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind ze zoo leuk! Wil eigenlijk nog een paar, maar die moet ik toevoegen aan mijn eindeloze schoenen wishlist.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hier ben ik niet echt voor te vinden eigenlijk
    ik droeg ze vroeger al niet graag, en nu al zeker niet :D

    Liefs
    Karlien
    http://polishedcats.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze ook zo leuk! Ik heb zelf ook een paar, zwarte in de fisherman style van de Zara.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind deze trend echt helemaal niets, haha. Vooral die met de hakjes vind ik echt vreselijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind die sandalen wel grappig eruit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met speciale sokjes erin vind ik ze heel erg leuk! Ik zou ze zelf ook dragen. Maar ik vind die doorzichtige wat minder, in het roze ofz. zijn ze prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zeg: yay! Ik vind ze er echt ontzettend leuk uit ziet. Ik weet alleen nog van vroeger (toen die dingen voornamelijk functioneerden als waterschoentjes) dat de scherpe randen zeer deden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze ook echt leuk alleen zelf zou ik ze niet dragen, maar ze kunnen echt heel leuk gecombineerd worden :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aan de ene kant denk ik yay! Ze zijn wel leuk te combineren en bijvoorbeeld in een neon kleur.. Kan heel tof staan! Maar aan de andere kant inderdaad erg hipster en met sokjes vind ik ze niet zo eerlijk gezegd. Die banaantjes zijn wel cute!
    Ik zou ze dus zelf niet aantrekken.
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is nou echt iets wat ik onwijs tof bij anderen vind, maar niks voor mezelf, haha. Alhoewel ik die doorzichtige misschien wel aan zou trekken, op vakantie ofzo. En bestaan ze ook met glitters, wow! Haha, die lijken me echt heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind met sokken er in niet mooi, maar ik vind die roze met een zwarte skinny jeans of die transparante glitter wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. haha, heel leuk :)
    happyandveg.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik moest ze hebben voor vakantie aan kiezelstrand maar vind ze sowiezo wel erg leuk, ik heb een standaard doorzichtig model.

    BeantwoordenVerwijderen