Outfit: Shorts and flowers

zaterdag 7 juni 2014 |






De eerste outfit van het jaar met blote benen. Heerlijk! Het was geweldig weer gisteren. We hadden sportdag met school. We verloren bijna alles, maar het was wel een leuke dag. Toen ik thuiskwam had ik het stikheet, en heb ik mijn lange high-waisted broek voor een high-waisted short geruild. Viel je trouwens al wat op aan de foto hierboven? Best wel anders hè? Ik heb een 50mm lens (!!!) 1.8 gekocht. Ik ben er zo gelukkig mee, ik heb al heel wat foto's gemaakt om te testen, maar hier is dan de eerste outfitpost met deze cameralens.




De crop top heb ik gekocht in de H&M in Nijmegen. Ik vond (en vind) 'm echt geweldig. Lekker vrolijk, neonkleurtjes, bloemetjes, cropped... en maar €8! Vind het wel moeilijk om zo'n crop top te combineren hoor. Het voelt een beetje ongemakkelijk om veel van mijn buik te laten zien. Ik vind mijn buik niet lelijk, maar het voelt wel wat bloot. Met een high-waisted broek gaat het dan nog wel.

Deze combinatie vind ik heel leuk: een kleurrijke top met zwarte short. Beide van de H&M toevallig! Een paar glammy schoenen eronder en de outfit is af. De schoenen heb ik gescoord op de rommelmarkt tijdens Koningsdag (ook weer een tijdje geleden), maar ik vind ze nog steeds zo tof! Ze vallen lekker op. Mijn lerares Engels zei er meteen wat van toen ik ermee in de klas liep, zij vond ze ook zo leuk! Ze ging aan mijn schoenen voelen, haha. Wel grappig.

Het is vrijdagmiddag nu ik dit schrijf en ik voel me best wel vrolijk. Het is zulk lekker weer, de foto's zijn prachtig geworden (thanks mommy) en ik heb zojuist twee afleveringen gekeken van Orange is the new Black seizoen 2. Zo blij dat het terug is! Hoe is het met jullie? En hoe vinden jullie mijn outfit? En de foto's natuurlijk, met de 50mm lens? 

Happy weekend!
Liefs, Luna. 

31 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Ik vind je schoenen echt te gek! Waauww. Leuk blog heb je! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, prachtige foto's! Die lens staat al een tijdje op mijn wishlist...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie outfit! Lekker zomers. En oh, ik ben zo fan vn die schoenen! Die zijn echt heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's! Ik zou de 50mm lens ook zo graag willen! Leuk shortje ook trouwens, en wij verliezen ook altijd alles met sportdagen op school haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supernleuke outfit!! En die schoenen, wowww love it! :)
    Xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke outfit! Het staat je echt mooi :) Ik kan me trouwens heel goed vinden in je, ik vind mijn buik ook niet lelijk ofzo maar het voelt toch niet zo fijn.. Bij ons op school doet ook zo goed als niemand croptops aan waar je je buik ziet, dus doe ik het ook maar niet haha. Echt leuk dat je een nieuwe lens hebt, de foto's zijn echt mooi geworden! En orange is the new black ken ik nog niet, ik heb er wel al veel over gehoord! Ik kijk The Carrie Diaries (heel heel leuk). Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh je broques vind ik echt geweldig! Ik wil ook heel graag de 50mm lens, zoveeeel mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauuuw echt mooie foto's met je 50mm lens. Vooral bij de eerste foto zie je echt mooi dat de achtergrond wazig is en dat vind ik altijd zo mooi :) Echt heel mooi. En je cropped top vind ik echt leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave schoenen zeg, echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige foto's, heel zomers! Ik vind vooral je top echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik had die crop top bijna gekocht, maar heb het toch niet gedaan. Ik wist echt niet wat ik er bij aan moest doen!

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een onwijs leuke outfit weer! Die schoenen zijn echt onwijs leuk. En zo fijn dat het weer lekker weer wordt voor korte broekjes en jurkjes. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldige lens, zou ik ook heel graag willen! Ohh en die schoenen, verliefd<3 Erg leuke outfit, lekker zomers! XX
    http://byemmathings.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige schoenen! Echt zalig

    liefs,
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuke outfit! En de foto's zijn inderdaad heel tof geworden! Vind het echt zo fijn met dat bokeh effect dat ie geeft ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke outfit! Ik had de crop top ook gezien, ik vond (en vind) hem erg schattig. Hij staat je mooi en ook samen met je short. Liefs Luna

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi zijn je foto's en outfit! Die lens is zo ontzettend fijn voor outfits!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuke outfit! Staat je heel mooi!@

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke outfit, en die schoenen! Een croptop staat je trouwens echt superleuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele leuke outfit, die croptop is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie foto's! En wat heb je een mooi figuur zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jaa, mooi effect met zo'n lens he! Tof. :) Ik vind je schoenen awesome, heerlijk die glitters! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie shorts & je schoenen zijn echt gaaaf!
    De foto's zijn ook mooi geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke outfit heb je aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. leuke outfit en wat een gave schoenen.! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik ontving de 50mm lens op mijn verjaardag! (Zelf betaald hoor, haha!) Wat een lichtsterkte, liefduuh! En wat een leuke top! Heb je 'm bij de Kleine of de Grote H&M gehaald? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke outfit en mooie foto's! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw! Wat een super leuke schoenen! Die vallen echt wel op! Ik voel me ook een beetje ongemakkelijk met een cropped-top. Daarom heb ik er ook geen. Maar ik zie tegenwoordig zo veel leuke!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw! Ik ben helemaal in love met je schoenen! Liefs!
    http://thinkslikezanne.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen