Sunny days

maandag 9 juni 2014 |



Jeetje, waaarm! Ik kom net uit een zorbing-bal, ooit van gehoord? Het is zo'n bal waar je in kunt lopen op het water, zoals je ook al ziet op de foto's. Het is wel leuk hoor, maar vermoeiend en je wordt er duizelig van. Ik wilde er natuurlijk ook wat foto's van maken, here they are! Mijn zusje maakte de foto's van mij.

'sup gurlll?
Dat opstaan... geen makkie hoor. 
Goede timing. Autsj.
Mama. Vond deze foto best mooi geworden! 
We brengen 2/3 dagen door bij opa en oma. Daar is een evenement, wat mede georganiseerd wordt door mijn vader, maar iedereen werkt hier een beetje mee. Er is een hardloopwedstrijd die ik vandaag ga lopen en er komen bandjes. De ballen op het water zijn gehuurd om de kinderen te vermaken en wij mochten ze vast uittesten. Maar gosh, na twee minuten in die bal wordt het écht heet! Ik hoop dat het vandaag met hardlopen ook niet te warm is. Is niet heel fijn. In de ochtend valt het gelukkig nog een beetje mee, meestal. Ik hoop de 5 kilometer in een halfuur te lopen, en ik denk dat dat ook wel gaat lukken.

Heb jij wel eens in zo'n zorbing-bal gezeten?

Fijne 2e Pinksterdag vandaag! ♥ 

24 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Wat leuk! Lijkt me heel grappig om een keer in zo'n bal te zitten, ik heb het nog nooit gedaan! Op de kermis zie ik ze wel heel vaak, maar dan zit je in een vet kleine bak water, haha. Lijkt me trouwens best benauwd, vooral als het zo warm is! Hee leuk dat er een evenement bij je opa en oma is, veel plezier! Ook veel plezier en succes met het hardlopen, je kunt het!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me gaaf om in zo'n bak te lopen, echt super! Al zal ik dan niet echt lopen maar meer vallen denk ik. Wel jammer dat het te warm weer was ervoor, al vond het wel lekker thuis, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow dat je dat durft! Mij lijkt het heel gaaf, maar idd o zo warm! Veel plezier vandaag!<3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha die ene foto is echt goed getimed! Lijkt me echt heel grappig maar ook warm.. Jij ook een fijne 2e Pinksterdag.

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat lijkt mij zo leuk om een keer te doen haha jammer dat het te warm was. Ik denk ook dat je je eigen kapot gaat zweten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super tof zo'n bal! Ik heb het wel eens vaker gezien, maar ben er nog nooit in geweest.
    Kan je die dingen makkelijk kopen? Volgens mij niet gewoon even bij de Intertoys of zo, toch?

    Liefs, Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha zo'n bal lijkt me super leuk, maar wel heet inderdaad!
    Succes met hardlopen vandaag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha dat lijkt me zo leuk om te doen!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijkt me wel leuk zo'n bal!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lijkt me dat ontzettend leuk om in zo'n bal te moeten lopen, haha! Dat ziet er heel funny uit. Ik heb er nog nooit in gezeten maar lijkt me wel heel gaaf! De foto's vind ik leuk geworden! Ik had al gelezen op Twitter dat het je gelukt is om in een halfuur te lopen met maar 40 seconden erover heen, vind ik echt supertof van je! :) Ik wou dat hier ook zoiets georganiseerd zou worden, maar goed, daar doet ons dorp natuurlijk niet echt aan jammer genoeg...
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik was laatst bij een gala van de middelbare school van een vriendin, kwamen twee meiden ook in zo'n bal aanrollen! Ik keek mijn ogen uit (net als iedereen). Ziet er inderdaad leuk uit! Succes met hardlopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah, ik wil dat zo graag, maar ik word er wel een beetje claustrofobisch van, in zo'n warme bal. Misschien dat ik ooit m'n 'angst' nog een keer overwin, dan ga ik het zeker doen!
    Liefs, Jolijn - http://theblogbubble.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeh ziet er leuk uit om in zo'n bal op het water te lopen! Wil ik ook wel een keertje doen! Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie foto's! Gaaf dat je in zo'n bal gezeten hebt. Lijkt me ook wel grappig om eens te doen, maar niet te lang. Denk dat ik er wel weer snel mee klaar zou zijn, zo warm ook haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gaaf zeg, zo'n evenement waar je familie aan mee helpt. Ik heb dit nog nooit gedaan in zo'n bal, maar lijkt me wel echt grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb die ballen wel vaak op vakantie gezien, maar ben er nog nooit in geweest. Lijkt me best lastig eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuke en vrolijke foto's! Ik heb dat ook wel eens gedaan, maar ik viel de hele tijd om haha! Die laatste foto is inderdaad heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik wel ook een keer in zo'n bal! maar dan niet in de zomer, het lijkt mij trouwens wel heel benauwd! Hoe is het hardlopen gegaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je het vraagt! <3 Het ging eigenlijk wel heel goed, ondanks de hitte heb ik de 5km gelopen in 30:40. Ja, blij mee! XX

      Verwijderen
  19. Hahaha dat is echt superleuk! Ik heb het zelf nog nooit gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke fotos! X
    http://thinkslikezanne.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Haha wat leuk om je blog weer een keer tegen te komen! Ik ben al zo lang niet op mijn blogspot geweest, nu kijk ik erop en zie ik gelijk jou! Het laatste artikel dat ik heb gelezen was begin 2013, oeps. Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke foto's hahaha! Ik heb het zelf ook een keer gedaan, echt grappig maar inderdaad vermoeiend ;)
    Xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen