First look: schoolagenda's 2014 - 2015

vrijdag 16 mei 2014 |





Nog maar zoveel schooldagen... zoveel weken... I'm counting down 'till summer! Het feit dat we al op internet kunnen zien welke schoolagenda's voor 2014-2015 er zijn, zegt al dat het dichterbij komt. Het duurt natuurlijk nog even, maar het gaat sneller dan je denkt en dan kunnen we een agenda voor volgend schooljaar uitzoeken (nadat we van de zomervakantie hebben genoten)! Vandaag een first look van mijn persoonlijke favorieten.






Style Scrapbook
Dit jaar heb ik de Style Scrapbook agenda van Andy (stylescrapbook.com). Volgend jaar ook? Dat weet ik nog niet. Voor 2013 - 2014 is er een blauwe, volgend jaar is-ie lekker wit. Mocht ik 'm kopen (ik vind het wel een hele mooie agenda) dan doe ik dat in de winkel, kan ik 'm nog even 'voelen' haha. De binnenkant blijft ongeveer hetzelfde. Ik vind 'm leuk: minimalistisch maar lekker fashionable, net zoals op Andy's blog eigenlijk.
Prijs: €15,95.



NSMBL
De website NSMBL.nl heeft volgend jaar voor het eerst een agenda. Ik moet zeggen, ik vind 'm erg leuk in deze sneak peek. Ik denk dat ik er veel inspiratie uit zou kunnen halen (naast dat de agenda ook handig in gebruik moet zijn). De binnenkant ziet er naar mijn mening goed uit. Basic, net zoals bij Style Scrapbook. De foto's op de buitenkant vind ik ook mooi!
Prijs: €13,95.



Fashionista
Wat zijn de agenda's van Fashionista weer leuk! Fashionista maakte voor volgend jaar twee schoolagenda's: een blogstyle versie en een fashion versie. Als ik voor de agenda van Fashionista ga, wordt dat waarschijnlijk de versie met de blogtips (je bent een blogger of je bent het niet, right?!). Verder weet ik dat deze agenda's het project zijn van blogger Femke die voor de Fashionista werkt. Ze zijn echt leuk geworden, Femke! :).
Prijs (beiden): €16,95.


Moodiez 
Misschien kennen jullie het tijdschrift Moodiez, al is het niet heel bekend. Het tijdschrift bevat veel mindstyle voor tieners, heel interessant en leuk! Nu zag ik dat Moodiez ook een schoollijn heeft uitgebracht, waaronder deze agenda. De buitenkant vind ik heel mooi, een beetje dromerig. De binnenkant is ook wel zo. Misschien is het voor mij wat te girly, maar hij ziet er leuk uit!
Prijs: €14,99.



Pip Studio
De agenda's van Pip Studio zien er altijd zo schattig uit, toch vind ik ze nét wat te druk. Dan ben ik bang dat ik erop uitgekeken raak, of dat het onhandig is met huiswerk opschrijven. Ik houd het liever wat overzichtelijker qua schoolspullen. De agenda van 2014 - 2015 is wel zó leuk met al die vrolijke bloemen!
Prijs: €16,95.

ByDanie
Ik had nog nooit eerder gehoord van de site ByDanie.nl (is dat erg?), maar deze hoort dus bij de leuke ByDanie agenda. De buitenkant ziet er zo fashionable en shiny uit. En dan 'your personal stylist' op de voorkant: yes, I like! De binnenkant vind ik iets minder, maar ook niet verkeerd hoor.
Prijs: €15,95. 

Bovenstaande agenda's zijn verkrijgbaar bij de Bijenkorf, mocht je al een agenda willen bestellen. Ik ben enthousiast over de agenda's voor volgend jaar (tenminste: welke ik vast gezien heb!)... kiezen wordt weer lastig! Welke vind jij leuk? 

Liefs, Luna. 

24 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Leuk artikel Luna! De NSMBL agenda ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke agenda's! Ik vind de blogger agenda van Fashionista leuk!
    Ik ben ook al aan het aftellen tot de zomer haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke agenda's! Ik houd zelf van simpel (hema ofzo) en dan pimp ik ze met foto's oid. Heb afgelopen jaar een DIY gedaan met mijn agenda. Was heel geslaagd. Misschien ook iets leuks voor jou? Staat op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind die van style scrapbook het leukst! Lekker simpel en overzichtelijk. Toen ik nog op de middelbare school zat had ik ook een Pip Studio agenda, dat ding was zo ongeveer het zwaarste van heel mijn schooltas haha, maar zo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Ik heb nog geen agenda aangeschaft.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nummer 1 is erg mooi! Een simpele agenda is wel wat handiger, anders raak je ook zo snel afgeleid door alle leuke plaatjes haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke post! Ik vind de agenda van de Fashionista het leukst! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind die van Pip studio het mooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk artikel! Ik zag gistermiddag ook al de nieuwe agendas van de Hema liggen, die waren ook erg leuk! Deze zijn ook erg mooi, vooral die van Style Scrapbook. Al denk ik dat wit wel heel erg snel vies wordt in mijn tas haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke agenda's, maar ik denk dat ik maar voor de eerste kies, want ik hou niet meer zo van al die printjes haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk artikel weer! Ik vind het altijd zo leuk om nieuwe schoolspullen uit te zoeken. De DSMBL agenda is denk ik mijn favoriet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Pff ik snap je helemaal! Ik ben ook echt aan het aftellen... Die agenda van style scrapbook is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die 2e vind ik leuk! Lekker rustig & niet teveel pus pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zoveel leuke agenda's! Het is niet te hopen dat ik straks in de winkel sta en niet kan kiezen... Die van Fashionista en Moodiez vind ik het leukst! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind de Moodiez agenda superleuk!! Goed omschreven trouwens :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb ook al even bij nieuwe agenda's in de winkels gekeken. Maar ik wacht liever nog even tot ik vakantie heb. Zelf houd ik wel van de Hema agenda's, leuk aan de buitenkant maar rustig aan de binnenkant. Ik kan er echt niet tegen als er plaatjes of foto's op de plekken staan waar je moet schrijven...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, superleuke agenda's zeg! Ik ga niet meer studeren, maar wat zou ik toch graag de Bloggers agenda willen van Fashionista! Inderdaad heel tof ontworpen door Femke! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat stylescrapbook ziet er gaaf uit! Ik had dit jaar 'n agenda van de hema. Neon-oranje wazzie! Leuk ding, haha! Volgend jaar wordt het weer een hemaatje denk ik of we houden 't bij Magister (waar je altijd de helft van je huiswerk op vindt), maar agenda's zijn hebbedingetjes... dus ik vermoed dat er volgend jaar gewoon eentje in m'n tas zit. (Die moet ik ook opnieuw kopen trouwens...)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik houd echt van de fashionista agenda's <33

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Als ik nu zou kiezen zou ik waarschijnlijk voor die van Style Scrapbook of van NSMBL gaan, omdat ik wel hou van een rustige, minimalistische agenda. Maar die andere zien er ook allemaal leuk uit! Leuke agenda's dit jaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb dit weekend een agenda gekocht ik heb de style scrapbook gekocht alleen ik vond het heel lestig kiezen tussen jouw nmmr 1,2 en 3 dus moest wel lachen dat deze nu ook op jou voorkeur staan :-)

    BeantwoordenVerwijderen