Outfit: All white

zondag 18 mei 2014 |




Happy sunday! Na een tijdje regen en koud weer, is het eindelijk weer beter aan het worden. Zoals mei zou moeten zijn. Deze outfit is van vrijdag: dat was al een zonnige dag. Mijn zusje en ik gingen outfitfoto's maken. Er zit veel wit in de outfit, vandaar de titel all white. Ik vind het een leuke outfit. Minimalistisch en fris. De omgeslagen broekspijpen zie je vaak, je kunt het wel een trend noemen. Ik heb het ook gedaan bij deze broek. Het maakt de look wat speelser!








De loafers zijn van Pieces, de broek van H&M, het shirtje van Zara en het armbandje heeft mijn zusje voor me gemaakt. 'Looming' heet het, geloof ik. Sleutelhangers, armbandjes en andere dingen maken van elastiekjes. Is nu helemaal populair en mijn zusjes zijn er constant mee bezig. Dit armbandje is nog simpel, mijn zusjes maken de meest ingewikkelde en kleurrijke armbandjes, haha!

Ik begin vandaag met hardlopen, 5 kilometer ongeveer. Geen al te lange afstand, maar ik moet aan mijn tempo werken. Dan moet ik nog veel aan school doen vandaag. Maar ik geniet ook nog even van deze fijne zondag. Gisteren ben ik in Eindhoven gaan winkelen, natuurlijk gingen we even langs de Primark. Ik kocht er een leuke jumpsuit, een drinkbeker, armbandjes en hoge sokken. Bij de Pull&Bear kocht ik ook nog iets: een mooie tas en een crop top! I'm happy! Ik wil graag een filmpje maken en daarin de aankopen laten zien, ik hoop dat ik er tijd voor heb vandaag.

Hoe vinden jullie deze outfit? 
XOXO, Luna

26 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Leuk! Im hou van helemaal witte outfits! Leuk dat je ook ori.tjes met elkaar hebt gecombineerd! (De schoenen en shirtje) Die loafers zijn echt zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke, outfit! Ik vind het shirtje leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke broek. En die eerste foto is echt heel erg mooi! succes met hardlopen vandaag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's Luna! Ik vind je outfit heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit! Zo'n witte outfit vind ik altijd iets hebben, leuk afgewerkt met die schoenen ;)

    Liefs,
    Karlien
    http://polishedcats.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit, die loafers zijn tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke outfit vind vooral je sterren shirt hier heel leuk bij gecombineerd.

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke outfit! hele mooie broek ! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie outfit weer! Je foto's zijn zo mooi, en heerlijk he dat zonnige weer! Ik word er helemaal blij van. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo'n witte outfit vind ik altijd zo lente-achtig! Leuke foto's zijn het trouwens ook. :))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een superleuke outfit! Ik vind je top heel tof en het armbandje vind ik leuk. Looming heet het ja, zag het een keer op televisie, haha :) De foto's zijn heel mooi gemaakt door je zusje! Geniet nog even van het lekkere weer!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, dat is écht een mooi bloesje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie outfit! Meestal hou ik er niet zo van als een outfit helemaal in dezelfde kleur is, maar het staat heel leuk bij jou :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie outfit Luun!
    Lekker zomers en precies goed met dit mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's en succes met hardlopen. Begin je meteen met 5k? Of bouw je het op naar 5 km?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik loop al een tijdje en heb dus al opgebouwd naar 5 km :)

      Verwijderen
  16. Wat een enorm leuk shirtje en enorm leuke loafers :)

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie foto's meid je ziet er goed uit liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke outfit! Vooral dat shirtje, echt lekker zomers<3

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke outfit! De combinatie van wit met wit vind ik ook erg leuk, alleen jammer dat dat mij niet echt staat.

    BeantwoordenVerwijderen