We love Instagram + wie volg ik?

dinsdag 15 oktober 2013 |

Instagram

Jullie kennen het vast wel: de app 'Instagram' (niet? Dan heb je onder een steen geleefd!). Daar waar miljoenen gebruikers dagelijks hun leven in foto's delen, allemaal in dat appje. Waar je sinds kort ook filmpjes in kan plaatsen, met allerlei mooie filters. Ook ik heb Instagram. Welke Instagrammers volg ik? En wat maakt Instagram eigenlijk zo leuk en populair?

We love Instagram, omdat we houden van fotograferen. We willen delen wat we aan het doen zijn, en dat hoeft niet met woorden. Gewoon een fotootje plaatsen, want dat zegt genoeg! Het creatieve aan Instagram is dat je de foto's wat mooier kunt maken met een filter. Zo heb je allemaal leuke bewerkte foto's in een soort overzicht van je leven. Sommige Instagrammers willen een bepaalde fotostijl, en plaatsen bijvoorbeeld alleen lichte foto's. Je ziet meteen wat voor persoon iemand is en waar diegene van houdt.

En dan heb je hashtags. #fromwhereistand, #selfie, #wat je hier maar wilt zetten. Als je zoekt naar bepaalde hashtags zie je foto's die over dit onderwerp gaan. Zo kun je weer mensen gaan volgen met dezelfde 'stijl' of hobby's als jij. Ook een mooi aantal likes binnenkrijgen is leuk, haha. En dat mensen je kunnen volgen: Dat laat toch zien dat mensen je foto's leuk vinden!





@lauphobia, Laura plaatst foto's met een heel mooi sfeertje, en haar selfies zijn ook altijd erg mooi!


@xjesuissophie, Sophie plaatst foto's uit haar leven en af en toe quotes en andere leuke plaatjes. I like! 


@blogcommunity is een account dat af en toe een leuke blog deelt (met link en plaatje). Must-follow!


@marjolean, blogger Marjolein plaatst mooie foto's. Vooral nagellak!



@wildflowersandthings, Maris houdt van lichte foto's, dit zie je op haar blog én Instagram terug.

Welke Instagrammer moet ik nog volgen, volgens jou? Laat het weten in een reactie!
 

22 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Ik ga marjolean volgen, echt ontzettend mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke post! mooie foto's
    check onze blog?
    http://www.we-heart-fashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien! Ik heb helaas geen Instagram. Mijn geheugen is gewoon standaard vol, beetje jammer. Interne fout, niets aan te doen helaas :( Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke instagrammers volg je! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk artikel ! Instagram is super leuk (';

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier ook een instagram verslaafde! Ik heb laatste ook een artikel over must-follows geschreven. Vegas_nay vind ik erg mooie looks maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke post! je moet vaker zulke posts maken! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. SUPER!!
    http://vanilleklokje.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aw wat lief dat je mij er ook in genoemd heb! Ik had de post op stage al gelezen, maar eerlijk gezegd mijzelf niet eens gezien hahaha faal! Heel lief dat je mijn foto's leuk vind ♥ Die van jou vind ik ook altijd leuk om te zien!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hou echt van Instagram <3 En jou volg ik als het goed is ook al een tijdje :)

    Op de instagram van ILFN hebben ze regelmatig leuke winacties! :D

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  11. SOPHIE <3 Ze heeft echt een geweldige kledingstijl en ze is superlief! Leuk artikel Luna!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuuk! Ik heb sinds kort ook Instagram, maar niet om zelf foto's te posten, voornamelijk om mensen te volgen die ik leuk vind. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke post meid!

    x Mounia
    Www.nonchalantrebel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hé Maris, die ken ik wel hihi. Ik ga je volgen op Instagram! De foto's van Marjolein zien er errug mooi uit, haar ga ik ook volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja, ik ga je ook op GFC en Bloglovin volgen! Zou leuk zijn als je me terug wilt volgen.

      Verwijderen
  15. Leuk artikel! Ik hou echt van instagram!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk om te zien! Tip: @iamlilbub meest cute kat ever <3 en mij volg je al mwihihihi xD

    BeantwoordenVerwijderen