Favorietjes deze week

zondag 13 oktober 2013 |



Beauty: Pink lips 
Ik draag niet zo vaak lipstick, het gaat er altijd zo snel af! En rode lipstick is niet echt subtiel genoeg voor school, denk ik. Ik zou het minder snel dragen dan roze lipstick, dat staat wat rustiger. Deze kleur vind ik zo mooi! (Essence).




Song: Ellie Goulding - Anything could happen 
Ik houd van dit liedje, ik vind 'm zo lekker klinken! Naast 'Anything could happen' luister ik ook meer van Ellie Goulding, ik vind haar muziek echt geweldig. 'Your Song' vind ik een mooi liedje, Ellie heeft er een hele andere versie van gemaakt (het origineel is van Elton John). En 'Dead in the water' vind ik ook erg mooi.


App: Timehop 
Altijd lol met deze app. In 'Timehop' kun je zien wat je precies één, twee of drie jaar (of langer) geleden op social media hebt gezet. Denk aan Facebook, Twitter en Instagram. Ik zou je zeggen, dat is echt heel leuk en lachen om terug te zien. Twee jaar geleden tweette ik enorm veel, en allerlei onzin, haha! Zoals: wakker, douchen, eten, slapen... Én ik plaatste allerlei Engelse quotes die vaak verkeerd werden gespeld.



Twitteraccount: Common White Girl 
Tieneraccounts, het zijn er zo veel, en ze tweeten allemaal hetzelfde. Common White Girl vind ik daarentegen heel vernieuwend, leuk en herkenbaar. Bijna alle tweets kan ik wel retweeten of favorieten. Zeker gaan volgen, dus! Je kunt het volgen via @girlposts.


On my laptop: Spotify 
Spotify is al jaaaaren favoriet bij mij. Alle liedjes luisteren die je maar wil. Ook kun je zoeken naar karaoke versies van liedjes, daarvan zie je meer resultaten dan op YouTube. Als jij ook van muziek houdt heb je dit programma vast al geïnstalleerd. Ikzelf heb de gratis versie, maar wil je geen reclames, dan moet je wat geld betalen.


Beauty: Dip & clean nailpolish remover
Ik heb deze al een tijdje, maar sinds ik weer nagellak draag ontdek ik 'm! Wat een handig ding, en het werkt echt! Je houdt je nagel een tijdje in het potje en daarna is het daaag nagellak! Toch was ik niet zo handig, want ik ging het potje op de kop houden toen het open was. Vergeten dat er toch gewoon vloeibare remover in zat. Daar ging het over mijn broek heen... De volgende keer denk ik wél na voor gebruik.


Thing: 'Rek' aan de muur 
Bij een kringloopwinkel kwam ik deze tegen. Kopen! De rechter op de foto hangt bij mijn zusje op de kamer, de linker bij mij (zusje pikt alle nagellak in...). Het ziet er gewoon leuk uit, wat je er ook in doet, en is super handig!
Wat zijn jouw beauty, fashion en lifestyle favorieten? Liefs, Luna

21 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Leuke favorieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post Luna! Alleen je header doet het niet :( daar had ik ook al last van.

    Liefs,
    Nadia <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahhh shit! Bij mij doet hij het wel, alleen mobiel niet. Maar bedankt voor het zeggen, ik ga nog even wat proberen.

      Verwijderen
    2. Klopt, dingen met image-maps doen het op mobiel niet. Links bij mij in de sidebar met mijn foto doet het op computer wel, maar mobiel ook niet. Stoooom :(

      Verwijderen
  3. Leuke favorieten! Dat liedje is inderdaad leuk :)
    En wat een leuke rekken! Handig!
    Mijn favoriet op het gebied van beauty: De blush van Sleek in de kleur Rose Gold

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke favorieten! Zo'n rek aan je muur is echt tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ellie Goulding heeft altijd zo'n gave nummers!

    Liefs,
    Jamie
    PS: Vergeet niet om mee te doen aan onze giveaway

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk artikeltje! En wat heeft je zusje veel nagellak, wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke favorieten! Ik vind de eerste foto erg mooi en je nagellak rekje vind ik heel tof! Tof dat je die vond bij de Kringloop :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat leuk zo'n kastje voor je nagellak! Moet ik ook hebben :-) Vind de app Timehop trouwens ook super leuk. Echt hilarisch om te zien wat je hebt gepost. En wat een mooie lipstick! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke favorieten! Ik vind de Dip & Clean nailpolish remover van de Hema ook erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke post!
    Ik wil al heel lang ook zo'n kast/rek aan de muur voor mn nagellak, alleen is het bij mij zo'n geval dat een tien jaren plan heet.
    En ik ben helemaal om sinds ik de hema dip en clean remover in handen kreeg.. wauw wat werkt dat te gek top zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuke favorieten! Dat liedje is zooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jaa Ellie Goulding, good choice :)
    & dat rek van de kringloop ziet er inderdaad mooi & heel handig uit, mooie vondst! en zelf vind ik t common white girls account van jack het leukst eigenlijk, die vind ik ook 't echtst ofzo :) (@CommonWhiteGrl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, okee! Ik kende @CommonWhiteGrl dus nog niet, dom hahaha. Maar je hebt gelijk!

      Verwijderen
  13. Leuke post en erg leuke blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke favorieten!Vooral dat rek is echt mooi.en wat heb je veel nagellak!Wow!Wel 100 ofzoiets!

    BeantwoordenVerwijderen