Outfit: A colourful autumn

vrijdag 11 oktober 2013 |




Mijn tante kwam laatst een tas met kleren brengen. Of ik die kledingstukken misschien leuk vond en wilde hebben. Het waren erg leuke dingen, dus daar zeg je geen nee tegen! De broek van deze outfit komt uit die tas. Hij is echt leuk: een mooie kleur, en hij past me perfect! Ik ben er erg blij mee, maar ook met de andere dingen (die jullie vast nog wel eens voorbij gaan zien komen). 







Ik heb trouwens echt het gevoel dat ik een lucky lady ben. Ik heb in een korte tijd al drie te gekke winacties gewonnen. Vroeger had ik nooit echt geluk, volgens mij. Ik won nooit met bingo op school, haha. Maar ja, een winactie winnen is alleen maar leuk! Waarom ik dit nou vertel? Het kettinkje heb ik gewonnen op de blog van Anouck




Volgende week is het alweer herfstvakantie (yay!). Ik ga naar de Primark en nog een paar dagen naar mijn opa en oma. Verder was ik van plan nog af te spreken met een vriendin. Dus op zich is mijn vakantie prima ingevuld. Ook weer niet te druk, zodat ik lekker kan chillen en bijkomen van school.

Wat vind jij van deze outfit? 

20 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Hele leuke outfit! En tof van al die kleren :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit! Lekker vrolijk! Ik vind het model van je shirt heel erg mooi! Wat een geluk dag je dat krijgt van je tante! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! Ik vind de ketting erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit! Ook mooi met die herfstkleuren op de achtergrond :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Je schoenen vind ik echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit, de allereerste foto is echt een mooie foto van jou! Ik heb ook zo'n zelfde roze broek (hij lijkt wel precies hetzelfde, Vero Moda?) en die draag ik dit seizoen eigenlijk veel minder. Maar als ik dit zo zie kan het prima, ik ga 'm ook maar weer uit de kast halen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een prachtige outfit! Ik heb die tshirt ook haha (love it) en je hebt een mooie combinatie gemaakt met die roze broek! Ook je botjes zijn geweldig, van waar komen die?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee Luun! Hele mooie outfit foto's. Je ketting en schoenen vind ik vooral erg leuk, herfst is zo mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie outfit! en prachtige locatie, met al die gekleurde bladeren! x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke broek en leuk gecombineerd! En leuk dat je zoveel gewonnen hebt!:)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk, zo'n tas vol. Die broek zit je inderdaad erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ahh wat een superleuke outfit! Ik vind je ketting echt supermooi en je broek is leuk! Ik houd van die kleur, haha! Ik ga ook nog een keer einde van de maand naar de Primark, ik heb helaas geen vakantie namelijk dit jaar haha! :) Leuke post!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt heel leuke broek en shirt! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke outfit! lekker zomers, gewoon negeren die winter haha :)
    Die foto van de mooie oranje herfstbladeren is ook goed gelukt, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen