Filmpje: Common White Girl tag (en bloopers!)

donderdag 17 oktober 2013 |



Yay, een nieuw filmpje! Nu ga ik 'm ook doen hoor, de Common White Girl tag. Deze tag zag ik al op wat blogs en YouTube. Ik wilde een filmpje opnemen, waarom niet met deze tag? Goed, ga 'm maar bekijken, haha. Wel in HD, he!! Er zitten ook wat vermakelijke bloopers bij. Kun je het filmpje niet zien, klik dan hier. Dan kun je ook abonneren op mijn YouTube-kanaal. Thanks!

Wat vind jij van deze tag en mijn antwoorden? xo, Luna 

     Nieuwe intro die ik gisteren heb gemaakt. Kun je even extra bekijken: het duurt maar 20 seconden!

15 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Ten eerste: leuk introfilmpje :)! Ik had hem eigenlijk gisteren al bekeken, maar reageren op youtube videos doe ik eigenlijk nooit dus vandaar dat ik het nu pas zeg. De common white girl tag heb je ook leuk ingevuld, ik vind het heerlijk om naar je videos te kijken!
    ( btw. je header doet het niet meer, even de code veranderen )
    Liefs, Demi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt, mij doet je header het ook niet!

      Leuke filmpjes, ook al had ik ze al gezien :')

      Liefs,
      Nadia

      Verwijderen
    2. Ahw heel erg bedankt!
      Ik ga even kijken naar die header.. Altijd moeilijk met dat image-maps. :( Ik kan 'm zelf wel zien, trouwens. Maar thanks for saying!

      Verwijderen
  2. Haha super leuk introfilmpje en je tag vind ik ook heel nice om te zien ^^.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat introfilmpje is echt heel erg leuk! Verder leuk die tag! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk filmpje Luun!
    Ik vindt dit echt een ontzettend leuke tag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk filmpje!!
    Love your blog!
    http://vanilleklokje.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. superleuk gedaan! oook leuke bloopers hahah. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke video! Ik had hem eergisteren al bekeken maar nog geen tijd gehad om op je blog te reageren, hihi! Je intro vind ik ook echt heel leuk gedaan! ♥ Zoals ik ook op youtube zei vind ik de plek waar je nu zit heel fijn om naar te kijken!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen