Van klein meisje naar nu!

donderdag 3 oktober 2013 |



Mijn vader heeft heel veel oude foto's van ons op zijn laptop, van 2000 tot nu. Ik vroeg hem een paar naar me te mailen. Het was echt lachen om mezelf te zien door de jaren heen. In alle foto's herkende ik mijzelf namelijk meteen. Het leek me een leuk idee om dat te laten zien op mijn blog, en hopelijk vinden jullie het ook leuk om te zien hoe ik als jonger meisje eruit zag, en hoe ik steeds ouder werd!


 Lekker aan het puzzelen!

Stoere ik! Haha, ik vind de foto hierboven eigenlijk wel heel lief!

Ik ben de rechter op de bovenste foto en daarnaast is mijn zusje! Schattig hé? Die telefoons, hahaha! En dan die truien die we dragen, en dat slordige haar... Ik moest wel lachen toen ik deze foto weer zag.










Mooi geschminkt! Vroeger had ik trouwens blonder haar, vind het best mooi staan eigenlijk. Dit jaar ook eens proberen?

Hier zie je mij met mijn grote vriend, haha! Ik gok dat dit in Disneyland Parijs is...? Leuke foto toch?

En toen besloot ik cheerleader te worden, duh! Dit pakje kreeg ik volgens mij van mijn verjaardag, samen met die dingen die ik omhoog houd (hoe heten ze ook alweer?).



Vrolijke foto! Hier was ik zeven.


Dit ben ik met mijn zusjes en we showen onze winterjassen! We lijken allemaal zoveel kleiner. Ik vind dit wel een leuke foto, echte modepopjes waren we al! Dit was in 2008 (dacht ik), dus was ik acht.


Hier was ik ook acht, of negen. Aaahw wat een leuk vlechtje.



Ik ga even een enorme sprong maken naar 2012. Mijn vader heeft namelijk geen foto's gemaild van na 2008, en ik heb geen oudere foto's op mijn laptop dan zomervakantie 2012. Dit was echt een heerlijke vakantie in Italië! Lekker weer, gezellig met mijn familie, zie me lachen! :)

Vorige maand in Zeeland. Ik mis het nu alweer. Oooh, toen was het ook heerlijk weer zeg. Ik had veel Ben & Jerry's ijsjes gegeten (dat mis ik ook, hihi).

Welke foto vinden jullie het leukst? Vinden jullie ook dat ik veranderd ben? Love, Luna

25 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Ah wat schattig al die foto's! Je staat trouwens heel mooi op die laatste :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi wat leuk om te zien, je bent door de jaren heen veel veranderd, maar ik herken ook heel veel van je terug in de foto's van de jonge jij! Ik heb laatst ook het fotoalbum erbij gepakt, hilarisch om jezelf te zien als kleuter. De kleren die je aanhad en de manier waarop je moeder je haar deed, die dingen zijn fantastisch om te zien haha!
    Liefs, Demi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig meisje was je vroeger, de laatste foto is erg mooi! Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aahhww wat een droppie was je! Vet schattig.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super schattige foto's! Je ziet echt dat jullie drie zusjes zijn, precies hetzelfde gezichtje! x

    www.merdjelinn.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om te zien! En ja, blond staat je zeker erg goed! Al moet ik zeggen dat ik dit ook erg leuk vind staan! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahw, wat lief allemaal! Ik herken je echt goed! In tegendeel tot bij mijzelf, daar herken ik mezelf helemaal niet haha! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk al die foto's!
    Je bent qua gezicht niet veel veranderd, wel volwassener uiteraard, maar je ziet wel in de foto's van vroeger dat jij jij was en niet bijv een van je zusje.
    Als je snapt wat ik bedoel met mijn oh zo goede nederlands...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk! En wat was je schattig vroeger:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah, wat leuk om zo van jong naar oud foto's van je te zien =)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke foto´s allemaal! Die op de trekker is mijn favo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo leuk om te zien hoe je ouder wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk om te zien! :)

    Liefs
    Antoinet www.everydaychic.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super schattige foto's. Ik herken je nog steeds in alle foto's van hoe je nu bent. Hihi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die dingen heten pompoms! x isa

    BeantwoordenVerwijderen
  16. aaah lieve foto's! heel leuk zo van klein naar groter!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg leuk om te zien! Ik vond die van jou als cheerleader heel erg schattig hihi <3

    BeantwoordenVerwijderen