6 songs I love at the moment

dinsdag 1 oktober 2013 |




Hello! Ik zat net met een sjaal om (it's so cold!!) te bedenken wat voor artikel ik wilde schrijven, terwijl ik wat liedjes zat te luisteren (love you, Spotify). Waarom deelde ik mijn favoriete liedjes van dit moment niet met jullie? Van de onderstaande liedjes krijg ik gewoon helemaal een good feeling.






Ellie Goulding, ik vind haar stem en muziek geweldig!! Ik wil écht heel graag naar haar concert. Mijn favoriete liedjes zijn Burn, Lights en Your Song. Ik moet zeker nog verder gaan zoeken naar haar liedjes, misschien vind ik meer liedjes mooi. De laatste tijd luister ik vooral naar Burn.



Oh, wat horen we veel slechte dingen over Miley Cyrus. Maar goed, daar ga ik het niet over hebben, Wrecking Ball vind ik best een mooi liedje. Als we even niet kijken naar de videoclip. Maar echt, het liedje vind ik goed klinken, wat vinden jullie?



On top of the world is een liedje van Imagine Dragons, en wat word ik daar vrolijk van! Automatisch ga je meezingen en dansen. Ik vind Radioactive trouwens ook een leuk nummer, deze ken ik weer van de film The Host. Dat is een leuke film trouwens. Ik dwaal af, haha. Luister dit liedje maar! Je zult 'm waarschijnlijk al kennen.




Hunter van Sandra van Nieuwland! Toen ik hoorde dat ze een eigen liedje had, met videoclip, wilde ik meteen even kijken. Sinds The Voice vorige keer ben ik zeker fan van haar stem. Ik weet dat sommigen dat niet zijn - ik vind het heel mooi! Naar Hunter luister ik best vaak, hihi.



Het was echt zo'n O-M-G momentje toen ik hoorde over Birdy's nieuwe album. Waarom had ik die niet?! En ik heb 'm nog steeds niet. Ik wil 'm wel. Misschien kan ik de cd voor Sinterklaas vragen, maar dat duurt nog zo lang. Dan maar op YouTube luisteren naar het liedje Wings van Birdy, want dat is mijn favoriet. Ik kan er duizend keer naar luisteren, ik vind het zo mooi! En de clip... één woord: love.



Eerste indruk van Lady Gaga's nieuwe liedje: mwah. Maar nu ik 'm vaker heb beluisterd, vind ik het echt een heel leuk lied. Applause. In de auto naar Antwerpen was het liedje ook op, toen vroeg mijn oma: Waar luisteren we nu naar? Plas? Hahahaha. Applause, dus. Heb jij 'm al gehoord? Deze clip vind ik trouwens ook weer super, typisch Gaga. Me little monster!

Wat vind jij van deze liedjes? xx. 

17 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Stuk voor stuk leuke liedjes :) Al moet ik aan die van Birdy nog een beetje wennen. Wreckingball vind ik wel gewoon een tof nummer ondanks dat iedereen hem zo afkraakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb echt alle nummers van Imagine Dragons plat gedraaid. Zulke leuke muziek! De rest ken ik ook al wel een beetje:) Ik ben heel erg benieuwd naar het nieuwe album van Birdy.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi ik ben verslaafd aan Imagine Dragons, ze staan de hele tijd op repeat op mijn Spotify!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben gek op Sandra van Nieuwland! Ik ga 25 januari naar haar concert in Nijmegen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke nummers, vooral wreacking ball van miley cyrus kan ik continu blijven luisteren! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Applause vind ik zooo leuk! En burn heb ik nu opstaan haha :$
    Ik heb trouwens nog niks gezegd over je nieuwe lay-out maar ik vind hem supermoooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wings vind ik een prachtig nummer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wrecking ball van james artur vind ik super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stuk voor stuk heerlijke nummers!
    Light me up van Birdy is trouwens ook een echte aanrader, haar hele nieuwe cd trouwens ook:p!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waah, Imagine Dragons, ik had het er laatst nog over met 'n vriend! Toffe muziek, daar kwam het op neer. Arme Miley, ik vond haar altijd zo'n leuke meid! Ach, er zijn zo van die fases in je leven... Ze komt er wel weer bovenop, gok ik. (Als het uit is met je vriend, ben ik niet de eerste die naakt op een 'wreeecking bahall' zal slingeren, maar als dit het verdriet sust en het haar mentaal door dit dieptepunt van het leven sleurt... Ga je gang meid!) Mijn favo lied van het moment is Jet's - Are You Gonna Be My Girl. Zeeeeker even googelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om te zien! Ik heb Burn zoooo vaak gedraaid, blijft leuk! Ook Hunter van Sandra van Nieuwland. Ik ben zelf in tegenstelling tot jou dan iemand die haar stem echt vreselijk vind normaal, maar deze vond ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. On top of the world is zo leuk!! Zing het altijd op mijn werk haha, vinden mijn collega's alleen iets minder

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw heel veel van die liedjes zijn ook zeker mijn favoriet, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Yay voor ellie goulding! Vind zelf haar nieuwe album wel minder goed dan haar vorige albums, maar alsnog leuk :) & imagine dragons zijn ook een grote favoriet, hele goede muziek :D

    BeantwoordenVerwijderen