Makkelijke halloween make-up look

zaterdag 5 oktober 2013 |




Het is oktober en aan het eind van de maand dus halloween! Op een halloweenfeest 5 jaar geleden na, heb ik er nooit zoveel mee gedaan, haha. Ik zag wel eens een halloweenlook op blogs rond deze tijd, en nu dacht ik: Dat wil ik ook! Dus heb ik geprobeerd er één te maken, een makkelijke, voor de make-up newbies (waarbij ik hoor, hehe). Het is vooral gecreëerd met schmink, en ik heb véél geëxperimenteerd. Dit is eruit gekomen.












De eerste foto was natuurlijk nogal bewerkt (love picmonkey.com), maar hier komt de echte look! Het 'bloed' onder mijn ogen heb ik heel simpel gedaan met schmink, máár je kunt het ook anders doen. Als je echt fake blood wilt maken, zou ik even Googelen. Er zijn genoeg filmpjes en tutorials over. Ik heb lippenstift op gedaan en zo'n soort Joker-mond gemaakt. Dikke laag mascara, mijn gezicht wit gemaakt voor een griezelig effect, en dat was het eigenlijk al. Easy it is. Maar zoals ik al zei, heb ik vooral geëxperimenteerd. Ik baalde eerst nogal dat ik niet veel make-up producten heb, maar met schmink kom je dus ook al een heel eind. En het was makkelijk er weer af te halen.

Geweldig die 'effects' op picmonkey.com. Maakt het toch net wat enger. Echt je foto's eens daarmee bewerken! Nou, dit was dan mijn uitprobeersel. Best geslaagd, vind ik. Can't wait till halloween!

Wat vind jij van deze halloween look? Love, Luna

20 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Wat een leuke halloween look! Je hebt ook erg mooie foto's gemaakt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waah, eng hoor! Ik heb 'nare' ervaringen opgedaan aan Halloween 2012, haha... Ik ga nooit meer! Maar hé, jij veel plezier hè! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, dat zien er best creepy uit! Ook onwijs gaaf bewerkt!
    Ps. Doe je al mee aan mijn winactie? Je kan 2 hele toffe kettinkjes winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik vier het niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat ontzettend gaaf gedaan! Het ziet er echt super creepy uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk gedaan! Erg leuke Halloween look en de eerste foto vind ik echt heel mooi! Ik ga dit jaar op 12 oktober naar Halloween Fright Nights, ik ben bang dat ik 's nachts niet meer kan slapen hahaha! Ik heb er echt onwijs veel zin in!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat litteken aan je mond had nog duidelijker gemogen, vind ik persoonlijk, maar voor de rest is het echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ja, vind ik ook, het was een beetje vervaagd haha.

      Verwijderen
  8. Wow ontzettend gaaf bewerkt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De eerste foto is echt heel leuk!
    Mooie look.

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow die bewerkte foto's zijn echt eng haha! Lekker simpel en leuk zo"n look!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie fotos! Echt heel gaaf !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk gedaan, vooral die bewerkte foto's laten het goed zien!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oehhhh gelukkig ben je geen clown, haha! Die effecten zijn echt tof joh, ik heb ze ook al gezien op Picmonkey toen ik collages ging maken maar heb ze nog niet over een foto heen gegooid. Ga ik ook maar een keer doen om de foto te "creepen" ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Brrrr... ziet er echt eng uit, vooral die eerste hahah! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hihi, wat leuk gedaan!
    Ik 'vier' niet echt Halloween, dus ik denk niet dat ik me ga verkleden ^^
    Jammer, want dit zou echt wel nog leuk geweest zijn!

    Liefs, Liese
    Cats & Dresses

    BeantwoordenVerwijderen