Photography

maandag 7 oktober 2013 |





Hi there. Ooh, mijn leven is zo druk op het moment. (Dramatisch). Maar echt, deze week moet ik weer volop leren, omdat ik 5 toetsen heb. Vijf! Laten we hopen dat het goedkomt. Blijven bloggen wil ik wel, hopelijk gaat dat lukken. (Als het niet lukt, spijt het me...) Zondag heb ik wat random foto's gemaakt, dus vandaag een fotografiepost.











Ik hoop niet dat ik je bang heb gemaakt met die spin, haha, en anders: Sorry! (Of hongerig met de poffertjes... dan ook sorry). Ik ben best trots op deze foto's, eigenlijk! Vooral de foto helemaal bovenaan van de dromenvanger vind ik goed gelukt. Kijk trouwens ook even op de contactpagina, daar staat nog een leuke foto die ik heb gemaakt! Fijne week allemaal. X, Luna

21 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Oh bah die spin! Wel mooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie foto's Luna! Ik vind die met de dromenvanger heel goed gelukt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nom, nom, nom! Poffertjes! Leuke foto's! Ik word er helemaal vrolijk van! (Op die spin na, haha! Iew!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moooie foto's! dromenvangers zijn zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh lekker poffertjes! En iehhh die spin is vies haha! De eerste en de tweede foto is mijn favoriet! Superleuk artikel! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Poffertjes!! <3 Mooie foto's Luna.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf! En die poffertjes zien er heerlijk uit... X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie foto's van je spinnen foto krijg ik de kriebels haha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah wat een mooie foto's! Die spin is wel een beetje creepy haha, maar de foto is wel weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie foto's! Krijg spontaan honger van de poffertjes, haha! Die spin is trouwens wel heel mooi gefotografeerd maar krijg er stiekem wel de rillingen van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's Luna! Hoewel ik niet van spinnen hou, moet ik zeggen dat het een prachtige foto is!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah wat super mooi! Ik krijg honger door die poffertjes! x Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Iel bah, waarom moest je die spin erbij doen? :( Mooie foto's!! Behalve die spin, bah!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die foto met de poffertjes en de regen zijn echt heel mooi geworden! :D Wauw :D Ook die van de dromenvanger trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's! Vooral de eerste.

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. AAAAAH POFFERTJEEESS!
    Dankje Luun; nu heb ik trek in poffertjess...:(

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het zijn echt hele mooie foto's! Je spin (ENG!) is ook erg mooi. Mij is een spin nog nooit goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is die drukte toch herkenbaar ;o! Je foto's zijn heel erg goed gelukt. Liefs, x
    PS: doe je mee met mijn winactie?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. aah nu heb ik inderdaad wel aardig zin in poffertjes haha!
    hele mooie foto's, mooie scherpte&onscherpte, die buiten met de enorme bokeh vind ik ook erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. erg mooie foto's! heb zelf ook net een artikel online gezet op mijn blog over fotografie. :)

    liefs, robin!
    (www.robinenantje.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen