Outfit: It's fall now

vrijdag 25 oktober 2013 |



Is het nu echt herfst? JA, het is nu echt herfst. Kijk maar naar buiten. De blaadjes verkleuren, wiehoee! Mijn nieuwste outfit is qua kleuren ook herfstig. Warme kleuren vind ik heel mooi. Het vest heeft een aztec printje, dat blijft ook heel leuk! Gisteren ben ik naar de Primark geweest. In Essen, yay. Ik ben hier echt ontzettend goed geslaagd! Ik blog gauw het filmpje met de shoplog. Sorry dat sommige van de onderste foto's wat bewogen zijn, trouwens. Mijn bruine kleurtje is ook totáál verdwenen!



















Best grappig dat ik niet precies wist waar alle items vandaan komen! Veel dingen heb ik gekregen. Eigenlijk alles, behalve mijn schoenen. Blijkbaar is het vest van de Primark, deze heb ik vorig jaar al gekregen van mijn tante die 'm niet meer wilde. Verder kun je op Lookbook checken waar de items van zijn. Vergeet de outfit ook niet te hypen! Wat vind je van deze fall outfit? 

21 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Ik vind het vest echt super leuk en benieuwd naar je shoplog :) ik wist niet dat in Essen een primark zat! Liefs, Demi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een hele leuke outfit! Ik heb je shoplog gisteren al gezien en ahhh, ik wil nu ook heel graag naar de Primark in Essen! Je hebt echt hele toffe spullen gekocht en ik vond het een superleuk filmpje! ♥
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind je broek trouwens heel mooi, waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
      liefs

      Verwijderen
    2. Dankjewel! Ik weet het niet eerlijk gezegd, ik heb 'm gekregen.. X

      Verwijderen
  3. Ik ben echt verliefd op je vest, je hebt hem echt leuk gecombineerd! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk outfit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke outfit! Ik vind je vest heel mooi :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat vest is echt heel leuk! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw mooie foto's en nice vestje :) X Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke outfit! Je vest is moooii <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke outfit Luna! Je vest vind ik ge-wel-dig! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke outfit heb je aan! Ik vind je layout er weer leuk uit zien! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke outfit heb je aan! Je vest is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen