Filmpje: Primark Essen shoplog!

zondag 27 oktober 2013 |




Donderdag ging ik naar de Primark in Essen (Duitsland)! Mijn moeder en zusje (met haar vriendin) waren erbij, maar mijn achternichtjes ook. Dus we gingen met best veel mensen. Het was heel erg leuk en ik ben helemaal geslaagd, maar meer ga ik ook niet zeggen, bekijk snel het filmpje! PS: Kijk hier op YouTube en like & abonneer als je dat wilt!

Ook heb ik blog-nieuws voor jullie: Ik heb mijn lay-out aangepast! Dit hebben jullie vast al gezien, haha, maar ik zal nog even toelichten: Ik was toch niet helemaal tevreden met de vorige lay-out, vooral de kleuren vond ik wat druk. Daarom ben ik voor rustigere kleuren gegaan, en ik heb het allemaal net wat strakker gemaakt. En zie je ook het menu daar bovenin? Ja? Leuk hé! Daar ben ik echt blij mee. Ik zou zeggen, probeer het eens uit! 

Wat vind jij van mijn nieuwe aankopen en lay-out? Liefs, Luna

20 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Jaa je filmpje had ik al gezien op youtube en op gereageerd! Echt hele toffe aankopen en nu wil ik ook heel graag een keer naar Essen haha! Je lay out vind ik altijd al heel mooi en nu vind ik hem ook weer fijn om naar te kijken! ♥
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je layout is echt supergoed gelukt! Vind hem echt heel mooi geworden! Je hebt leuke spulletjes gekocht.

    http://www.lifeofroshelle.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je lay-out is echt super gaaf Luna! Ik zou willen dat ik dichterbij Essen zou wonen want het lijkt me echt heerlijk om daar te gaan shoppen, haha. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt leuke spulletjes gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wou dat we ook een primark hadden, ik zie zoveel moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke layout, ook hele leuke aankoopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk filmpje en leuke items heb je gekocht!
    Ik vindt het jurkje wat je ergens in het begin laat zien echt heel leuk!
    En wat jij zegt; de Primarks in Nederland zijn echt bijna altijd druk. Als ik ga hier in Zaandam, ga ik of heel vroeg of ergens aan het einde van de middag vlak voor ze sluiten, want alleen dan is het nog redelijk te doen..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee!
    Wauw! Je layout is echt heel mooi! Knap dat je dit helemaal zelf hebt gemaakt!:)
    Ik vind vooral je bloggersshirt en schoenen erg leuk!x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk filmpje! Je hebt echt een leuke blog, ik volg je nu op Bloglovin! :) xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt hele leuke aankopen! X Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zoveeel leuke dingen heb je gekocht! Je vest die je aan hebt, de gebloemde trui en je schoenen vind ik echt geweldig! Ik ben ook echt heel jaloers op je blogger shirt! En je layout ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je hebt leuke dingen geshopt.! ik ga 7 december naar Essen. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het filmpje kijk ik morgen even, maar ik wilde alvast even zeggen dat ik je nieuwe lay-out erg mooi vind!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha dat spookjes trui ding heeft mijn zusje ook ^^. Die groene trui is leuk! Hihi ken je geen muziek van Guns n' roses? :O Leuke spullen heb je verder gekocht!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke spulletjes! Vooral de trui met het spookje erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben ook begonnen met youtube! haha ook precies een shoplog vond het doodeng om een video te maken en te posten maar ik heb het gedaan haha..

    liefs
    en leuke blog ik volg je via GFC :)

    BeantwoordenVerwijderen