De dingen waar ik slecht in ben

woensdag 23 oktober 2013 |





Koken of bakken. Nee, dit kan ik echt niet. Ik zie mezelf ook weer niet elke avond pizza bestellen als ik later op mezelf woon, haha, dus ik moet nog oefenen. Ik kan nog wel een pannenkoek bakken. Toen ik dat voor het eerst probeerde, vond ik dat al best knap van mezelf! Maar verder... nee. En cupcakes wil je ook niet met mij bakken, want dan maak ik constant domme opmerkingen. "Hoe moet ik die mixer nou vasthouden? Hoe moet ik dit wegen? Wat moet er nu bij?? Ik snap het niet!"





Verder... mijn nagels. Een regelrechte ramp. Ik moet zeggen dat het beter gaat, ik ben er zuiniger op nu ik mijn nagels vaker lak, maar dan nog. De vorm van mijn nagels vind ik het ergst. Én ze worden heel gauw vies en lelijk. Nagellak helpt dus wel om dit te verbergen, haha. Het is goed dat ik geen nail-blogger ben. Al is er laatst wel een nagellak post online gekomen! Maar ja, ik blijf het gewoon leuk vinden om mijn nagels te lakken, al kan ik het NIET met links (ik laat het dus altijd zitten, haha).



De schoolvakken natuurkunde/scheikunde zijn ook niets voor mij, denk ik. Bij ons heet het science (ik doe tto), een combinatie van deze beta-vakken. Ik haal altijd wel voldoendes, maar geen ontzettend hoge cijfers. Het is vooral dat ik het niet leuk en interessant vind (soms, dan). It's just not my thing. Talen gaan altijd wel beter.


Oops, handig zijn, dáár ben ik slecht in, hahaha! Ik ben onhandig, wat er ook weer een beetje voor zorgt dat ik niet kan koken of nagels lakken. Ik pak dingen soms wat klunzig aan en ben soms awkward met gesprekken of bellen. Ik doe wel mijn best om wat handiger te worden, hoor.

Noem jij eens één ding waarin je slecht bent?

16 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Ik kan ook echt totaal niet koken! Mijn vriend doet het altijd haha, dat word later nog wat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, wat een leuk artikel! En je bent niet de enige hoor, ik ben ook geen ster in natuurkunde en scheikunde, ik vind het verschrikkelijk. Gelukkig kan ik het volgend jaar laten vallen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha grappig om zo te lezen, bij velen lijken we veel op elkaar. Zelf ben ik heel erg slecht in koken maar bakken lukt dan weer wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Krijg je in het Engels les? (gezien de titel in het boek. :P)
    Leuk artikel!

    xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat grappig om te lezen! Toen ik met mijn toenmalige vriendje pannenkoeken ging bakken, liet ik gelijk de eerste pannenkoek aanbranden. Mijn taak werd pannenkoeken eten en niet maken gehehehe. Koken is dus ook niet echt mijn ding haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook heel slecht in natuurkunde en echt een ramp met koken... Leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alles met rekenen is bij mij een ramp. Mijn wiskunde leraar maakt er ook altijd grappen over haha!
    Geef mij maar talen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb een hele slechte concentratie. Haha, blijft lastig...

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahah ik herken me echt in alles. Behalve dan helaas in het feit dat jij nog voldoendes voor scheikunde en natuurkunde haalt, liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Luna, wij hebben echt heel veel gemeen! Ik ben ook echt super onhandig en koken kan ik ook echt niet. Ik laat het altijd aanbranden :') Ik ben zo onhandig dat mensen regelmatig tegen me zeggen: jij kan ook echt helemaal niks he! Hahahaha woops.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk artikel! Ik ben soms ook onhandig en maak ik de meest domste opmerkingen ook en lach ik om mijn eigen grapjes als anderen het niet begrijpen, hahaha! Dan voel je je soms wel even stom, haha. Verder ben ik slecht in wiskunde, dat vak vind ik zo stom. Op zich kan ik best koken, maar alleen lekkere recepten, haha!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. haha wat een grappig artikeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk artikel en lekker herkenbaar haha! Ik ben ook echt onhandig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben heel slecht in alles netjes houden, ik moet meerdere keren per week alle rondslingerende spullen weer opruimen hahaha

    BeantwoordenVerwijderen