Kinderboekenweek met thema Superhelden!

dinsdag 4 oktober 2011 |

Hihi, Kinderboekenweek. We zijn er nogal mee bezig op school! Een presentatie houden voor de andere klassen, een eigen superheld tekenen... Elke klas moet ook iets doen als een toneelstukje, filmpje, liedje of dansje, als het maar met superhelden te maken heeft. In de presentatie die twee vriendinnen en ik geven aan onze groep, laten we ook een filmpje zien die we vandaag samen hebben gemaakt. Ik ben de 'boekenheld' en een vriendin van mij de 'boekenschurk'. Ze liggen vast dubbel in die klas. Maar goed. Het is dus Kinderboekenweek met weer een nieuw boek-geschenk, als je een boek koopt in de winkel. Nu heet dat boekje: 'Bert en Bart redden de wereld'.

Misschien zijn jullie niet echt kinderen meer, maar de Kinderboekenweek blijft leuk. Dat vind ik in ieder geval wel! Ik ga lekker een boek uitkiezen in de winkel (die mijn moeder betaalt voor mij!), als het morgen Kinderboekenweek is.

Ga naar de site van de Kinderboekenweek.

Veel leesplezier!
xoxo Luna

3 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Hele leuke post! Ik mag van mijn lieve mams altijd een boek uitkiezen bij kinderboekenweek, dus dat wordt weer leesvoer in overvloed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Soms mag ik ook wel eens een boek uitkiezen, ik zal het wel vragen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha siper leuk! ik ga ook een boek vragen morgen!

    BeantwoordenVerwijderen