Kinderpostzegels

maandag 3 oktober 2011 |

Hoihoi, jongens & meiden,
Vandaag een artikel op mijn blog over de kinderpostzegels. Elk jaar gaat groep zeven en acht weer langs de deuren om postzegels en kaarten te verkopen. Ik dus ook! Ik heb er nog niet veel, vier of vijf of zo. Dit keer zijn er kaarten van Blond Amsterdam te kopen, kerstkaarten en kinderkaarten. En de postzegels natuurlijk. Je kunt ze ook op de site van kinderpostzegels bestellen.



Waar gaat het geld naartoe? Dit staat op de site van kinderpostzegels: "Het geld dat jullie ophalen met de Kinderpostzegelactie gaat naar heel veel goede projecten en activiteiten om kinderen te helpen. Zowel in Nederland, als in het buitenland. Kinderpostzegels vindt het belangrijk dat thuis voor kinderen een prettige plek is. Maar dat is niet alle kinderen gegund. Soms kunnen kinderen niet gewoon thuis wonen. Dan is het fijn als er een andere geborgen plek voor ze is. Voor altijd of voor zo nu en dan."

Koop jij (of jouw ouders) dit keer ook kinderpostzegels? Of verkoop je zelf? Laat het weten!

Liefs, Luna

4 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. haha dat deed ik ook in groep 8! mijn moeder heeft ze gekocht! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. this brings so much memories!
    wat een geweldige tijd was dat. langs de huizen gaan in de buurt met mijn vriendinnetjes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mijn ouders hebben gekocht van onze achterburen :p

    BeantwoordenVerwijderen