xmas holidays

vrijdag 19 december 2014 |


xmas4


Ik heb vakantie, jaaaah! Vandaag sloten we het jaar af met onze klas; we hadden allemaal wat eten meegenomen en deden het weerwolvenspel. Rond half 12 vanochtend was ik al thuis en nu ben ik natuurlijk uitgebreid aan het vieren dat het vakantie is.. *partyparty*. Nee, ik ga deze middag lekker bloggen. En een slinger maken voor mijn polaroids. 

Polaroids? Ja, ik ben sinds woensdag de gelukkige eigenaar van de Fujifilm Instax Mini 8! Ik heb 'm in het zwart omdat die als laatste over was bij Hema. Check de camera's hier op de Hema site, nu wel 5 euro duurder. Oh men, ik vind 'm zo lovely. Echt iets voor mij. Geweldig dat je zo precies een foto moet maken, want je hebt maar één kans. Goed, je kunt al je polaroids verspillen, maar ze zijn best duur. Dat is een nadeel, maar ik vind het zó schattig. Ik neem 'm mee naar Londen zodat ik van de mooiste dingen die ik zie een polaroid kan maken. Heb er nu al zin in!

xmas2
Gisteren was een drukke, maar hele leuke dag. Op school was er een actiedag voor Serious Request. We hebben met onze school meer dan €5000 opgehaald! Ons groepje heeft cakejes verkocht en deed mee aan de zaalvoetbalmarathon, voetballen tegen de leraren. Dat was vorige jaren ook altijd al, maar ik deed dit jaar voor het eerst mee. Nou, voetbaltalent heb ik niet, maar het was echt leuk. 

En gisteravond was er gala. Geweldige avond gehad. Zo veel gedanst dat mijn voeten helemaal pijn deden aan het einde van de avond. De voorbereiding was minstens zo leuk eigenlijk, as always. Klaargemaakt met vriendinnen, pizza gegeten, macarons gemaakt voor de kerstviering op school (die vandaag dus was), nagels mooi gelakt. Ik droeg een zwarte maxi jurk naar het gala. Altijd leuk om te zien wat iedereen draagt, iedereen zag er echt prachtig uit. 

xmas3
Nu 2 weken kerstvakantie dus. Zondag vertrekken we naar Londen; ik kan vandaag en morgen nog een beetje vooruit bloggen. Ik ben dus van plan een slinger in mijn kamer op te hangen waar ik de polaroids aanhang. Dat heb ik wel eens vaker gezien en vond ik zo leuk! Ik wil ook nog een artikel maken over mijn nieuwe camera en slinger. Yay, excited. Oeps, dit wordt best een lang artikel.

Hebben jullie nog een leuke tip voor als we in Londen zijn? We willen veel dingen gaan zien dus mocht je nog een aanrader hebben anders dan de Big Ben en Tower Bridge ;). Na Londen is het alweer Kerst en Oud & Nieuw en allemaal leuke dingen. De tweede week na de vakantie is mijn eerste toetsweek, wat ik ook nog een beetje moet voorbereiden dus. Maar ik ga vooral veel leuke dingen doen, ik heb er zin innn!

Fijne vakantie! ♥ Hebben jullie nog leuke plannen? 

15 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Jaaa! Vakantie!! Super leuk dat jullie school 5000 euro heeft opgehaald voor Serious Request! En wat tof dat je een polaroid hebt! Jaloerssss haha! Ik heb nog niet zo veel plannen voor de vakantie :), Gewoon lekker uitrusten en met vriendinnen afspreken denk ik! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, superleuk dat je nu vakantie hebt én die Instaxcamera. Bij mij ligt 'ie alvast onder de kerstboom...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eindelijk, vakantiee! Wat gaaf dat je zoveel geld hebt opgehaald met school, en dat je naar Londen gaat! Ben heel benieuwd naar de polaroids die je daar gaat maken, worden vast mooie foto's! Heb nog niet veel plannen, gewoon kerst vieren met familie en zo, heerlijk dat we even 2 weken van school af zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig die polaroids! En yay voor vakantie, wat gaaf dat je naar Londen gaat! Heeeel veel plezier<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben jaloers, maar veel plezier in Londen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk dat ze nu polaroid camera's verkopen bij de hema, ze zijn zo cute! :) En wat gaaf dat je naar Londen gaat, veel plezier!

    Liefs, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne vakantie! En heel veel plezier in Londen, maar dat gaat vast goed komen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je een polaroid camera hebt, ik zou er graag ern artikel over lezen! Aanraders voor Londen: Ga naar een musical, shop op Oxford street of ga naar het Design museum. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat goed dat je school zoveel geld heeft opgehaald voor Serious Request. En ik ken het, voorbereiden op feestjes met je vriendinnen is zo leuk! Ik ben erg benieuwd naar het artikel over je camera, ik twijfel al een tijdje of ik er eentje zal nemen. Heel veel plezier in London! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik heb iets wat ik niet erg leukj vond: buckingham palace was veel te druk en toen ik eeen seconde wat zag vond ik er niks aan. maar verder is londen zooo awesome! Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aah leuk dat je polariod hebt, zo'n leuk ding lijkt mij! Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  12. in london is het super leuk om een fietstocht te maken!bedrijfjes die dit doen kun je op internet vinden!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit hebben we toevallig ook gedaan haha! Er komt snel een verslagje online!

      Verwijderen
  13. Misschien is deze reactie een beetje laat, maar Hyde Park is echt geweldig. Je bent lekker afgesloten van alle auto's en je kan er een bootje huren om ermee in het water te fietsen. Echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen