Project Positief tag

zaterdag 25 oktober 2014 |


happy
bron
Hoi! Vandaag even iets heel anders, ik ga een tag invullen die gaat over positiviteit. #ProjectPositief is bedacht door de inspirerende Dagmar (lees er meer over op haar blog!). Ik doe niet helemaal mee aan het project, daarom leek het me leuk om in elk geval deze vrolijke tag in te vullen. Benieuwd naar mijn favoriete quote, waar je me voor kunt wakker maken en waardoor ik deze week een lachbui kreeg? Ik beantwoord de vragen (click 'more')!

Wat is je favoriete quote en waarom?
Oef, er bestaan zoveel leuke/mooie quotes! Daarom vind ik het moeilijk echt een favoriet te kiezen. De quote 'self-confidence is the best outfit, rock it and own it' kwam ik ooit tegen op Pinterest en deze vind ik zeker waar. Als je zelfverzekerd bent straal je dat uit. Ook de quote 'let the refining and improving of your own life keep you so busy that you have little time to criticize others' kwam ik tegen en deze vind ik ook zo mooi. Zoveel mensen houden zich zo bezig met het afkraken van anderen, terwijl niemand perfect is. Laat anderen lekker hun eigen ding doen en maak je eigen leven leuk. Dus. Deze quotes.

Welke droom zou je in je leven willen realiseren?
Later wil ik heel graag van mijn hobby mijn werk maken. En dat is iets met schrijven/mode/creativiteit. Het lijkt me geweldig om te werken bij een tijdschrift, maar ben me er ook van bewust dat er steeds minder tijdschriften zijn, dat de online wereld het 'overneemt'. Maar toch, later een baan krijgen die ik leuk vind is wel een droom. Verder zou ik het niet zo goed weten, om eerlijk te zijn. Oh ja, het lijkt me leuk om meer van de wereld te zien!

Wat betekent geluk voor jou?
Liefde, gezelligheid, tevreden zijn met jezelf en wat je hebt.

Wie kan jou ontzettend opvrolijken?
Mijn familie en vriendinnen.

Voor wat mogen we je 's nachts wakker maken?
Ehhh, dat vind ik lastig want ik vind het niet chill als ik wakker word gemaakt, maar je mag me wakker maken als je me meeneemt naar een concert van Ellie Goulding (ander concert mag ook) of op vakantie, hihi. :)



Waardoor kreeg je voor het laatst een lachbui?
Haha, ik moet meteen denken aan gisteren, toen ik met mijn zusje ging oppassen bij onze achterneefjes. We gingen er 's avonds ook eten en daarna ging de kindermuziek aan. Neefjes gingen door de kamer rennen en de jongste (van twee jaar) ging telkens hele grappige dansjes doen. We lagen helemaal in een deuk, het zag er zo lief uit, zo'n klein jongetje dat zijn dansmoves liet zien.. hahaha, ik moet weer lachen als ik eraan denk.

Op welke prestatie ben je ontzettend trots?
Uuuh... ik ben er wel trots op dat ik mijn eerste en tweede jaar op vwo tweetalig goed heb gedaan. Heel grappig, ik had beide jaren precies dezelfde eindcijfers. Ook ben ik trots op het feit dat ik altijd mezelf ben, niet iedereen achterna loop wat betreft kleding bijvoorbeeld. Al is dat niet echt een 'prestatie'.

Welke boodschap zou je graag aan anderen willen meegeven?
Wees blij met jezelf! Iedereen heeft imperfecties, dat is nou eenmaal zo, maar kijk naar je mooie kanten. Ik ben mezelf ook steeds meer gaan accepteren zoals ik ben. Ik gun het iedereen om zelfverzekerd te zijn, om jezelf niet steeds met anderen te vergelijken. Daar word je veel blijer en gelukkiger van.

Bedankt Dagmar voor het starten van deze tag en Project Positief! Ik vond het leuk om de tag in te vullen, werd er helemaal happy van. Ik tag iedereen die dit leest, spread the positivity. :)

Love, Luna.

13 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Heel leuk om te lezen, ik ga hem ook overnemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en positieve tag! Leuk om te lezen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk ingevuld! Mijn project positief komt morgen online!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke en inspirerende tag. Echt heel erg leuk om te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dit zo'n leuke tag! Je hebt hem ook echt heel mooi ingevuld! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n leuke tag om te lezen!<3 Lekker positief, je hebt leuke antwoorden gegeven! Wie weet ga ik 'm ook wel overnemen :)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahhww leuk om te lezen ik denk dat ik hem ook ga overnemen! Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  8. vrolijke lieve tag! leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat heb je de vragen prachtig beantwoord, zo mooi om je boodschap te lezen <3 Heel bijzonder je antwoorden, echt een eer dat je het hebt ingevuld! Veel liefs xxxx

    BeantwoordenVerwijderen