Filmpje: 7 seconds challenge met mijn zusje

zaterdag 27 september 2014 |


7sc
Hoi! Er is sinds mijn vakantievlogs geen video meer online gekomen, laaaang! Ik maak echt veel te onregelmatig filmpjes. Anyways, ik heb een video opgenomen samen met mijn zusje, die het leuk leek om dat eens te doen. Ik dacht, waarom doen we geen leuke challenge? Uiteindelijk is het de 7 seconds challenge geworden. We proberen opdrachten uit te voeren in 7 seconden. Klik op 'more >' voor het filmpje en vergeet niet in HD te kijken en te abonneren. ♥



Wat vinden jullie van onze 7 seconds challenge? liefs, Luna.

7 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Heel erg leuk! Ik heb je filmpjes gemist. Leuk hoe je zusje die lipstick opdoet en vraagt of ze dat op moet houden haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk filmpje, je zusje is zo schattig!<3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke video! Gezellig zo met je zusje :). En die trui die je aanhebt is trouwens fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HAHA!
    Heel erg leuk een grappig!
    Zeer leuk idee!
    Misschien moet ik mijn zussen ook eens optrommelen!
    Heel erg leuk zo samen met je zus!
    Emma
    http://vanilleklokje.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk filmpje! Ik zou in het vervolg wel wat op de achtergrondgeluiden letten ;) je trui is ook erg leuk en mooi vanwaar komt hij?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! I know, oma was bezig in de keuken haha. :) De trui is van Pull & Bear!

      Verwijderen
  6. Haha super leuke video! Dingen doen in 7 seconden is best lastig!

    BeantwoordenVerwijderen