Luna op Instagram #11

zondag 24 augustus 2014 |

igcollage

Het is zondag, nog maar een week vakantie... Vorig jaar had ik rond deze tijd weer zin in school, maar nu heb ik dat helemaal niet. De zomervakantie leek maar zo kort, gek is dat. Eerlijk gezegd mis ik Oostenrijk en Kroatië een beetje, ook een beetje gek, want in Zeeland is het ook leuk! Maar het back to normal komt zo dichtbij. Ach, nog even genieten van een week Zeeland. Mijn achternichtjes zijn nu ook gearriveerd. Benieuwd naar de foto's die ik op Instagram heb gezet de laatste tijd? (Beetje een vakantie-editie, haha.)

1 / Yay! Achternichtjes zijn eindelijk in Zeeland. Ik vind het echt gezellig. Vandaag was het weer ook heel goed! Ik heb in de zee gezwommen, al was dat nog wel koud, het was heel leuk. Mijn nichtje en opa & oma waren er ook vandaag, echt leuk dat ze nog naar Zeeland zijn komen rijden.
2 / Even een foto vanaf de duinen.
3 / Selfie time. Vind dit wel een mooie foto!
4 / Oma maakte deze foto van mij. Mijn haar kan ik al niet onder controle houden en hier al helemaal niet met die wind. Maar daar kunnen dus wel leuke foto's uitkomen. Deze vind ik bijvoorbeeld echt mooi.
5 / Palm trees! Had eigenlijk niet verwacht die dingen in Kroatië tegen te komen, maar toen ik ze zag moest ik ze even fotograferen. Ze zijn zo fotogeniek en tropisch. Vakantiegevoel!
6 / In Kroatië, toen we een dagje met de boot naar een eiland gingen. Het water was er heel mooi en helder. Ik heb hier ook zo'n sexy duikbril op gezet om onder water te kunnen kijken, haha, dat is toch wel leuk. Veel foto's gemaakt hier!
7 / Ik zit hier in de auto, even pauzeren. Bruine benen hè? (Voor mijn doen.) Oh en Arizona is zo lekkerrrr! Perfect drankje tijdens het reizen.
8 / Ik was helemaal verbaasd over het aantal reacties op Instagram toen ik na een halfuur mijn telefoon checkte. Maar ik vind het zelf ook wel een goed gelukte foto. Dit was in Oostenrijk, we gingen de Grossglockner (berg) bekijken met de auto. Helemaal de bergen in. Ik vond het er prachtig! Ik werd er echt blij van.
9 / Met mijn waterdichte transparante telefoonhoesje foto's maken. Heb echt plezier gehad van dat ding. Ik moet eens kijken of we ze mee hebben naar Zeeland, dan kan ik ook hier nog foto's in de zee maken. Ik ben ook met mijn laatste vakantievlog begonnen hier in Zeeland, maar ik moet echt meer gaan filmen haha. Ik vergeet het steeds. Anders heb ik aan het eind van de week niet genoeg beelden voor de laatste vlog... maar dat gaat goedkomen.

Volg mij op Instagram @xxluuunWat is jullie Instagram-account? Dan ga ik kijken! ♥ liefs! 

11 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Echt supermooie foto's! Mijn instagram is @xmargriet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke foto's! Echt nog zo'n vakantie gevoel! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's! Ik heb zo'n waterdicht hoesje ook wel eens gezien, maar vind het toch best eng, haha.
    Mijn IG is @xjusstine zou leuk zijn als je een kijkje nam!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke foto's en ja het is zo jammer dat de vakantie er bijna op zit. Mijn instagram is @xmirtheeee ! Liefs, Mirthe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke zomerse foto's! Je selfie vind ik heel mooi, en die foto die je oma heeft gemaakt is ook heel mooi geworden, wauw! De wind is zo slecht nog niet, haha. Nog veel plezier in Zeeland, geniet ervan! Mijn insta is trouwens @anouckhoorn, voor als je een kijkje wilt nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Anouck! ♥ Ik volgde jou al op Instagram. :D

      Verwijderen
  6. Hele mooie foto's! Vooral van die palmen, ik ben gek op palmbomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb jij een onwijs leuke blog! Wauw echt het ziet er zo professioneel en mooi uit! Mijn complimenten hoor! Liefs, ♡

    BeantwoordenVerwijderen