School, sun & blogging

vrijdag 28 februari 2014 |


Uit Flow Magazine.


Oh, jeetje. Soms heb ik de behoefte om gewoon even alles eruit te schrijven. En het is mijn blog en ik bepaal wat er op staat (zo fijn, een blog!) dus dat ga ik ook doen. Waar moet ik beginnen? Mijn vakantie is voorbij, deze week ben ik alweer naar school gegaan. Het begon meteen heel druk. Ik weet niet waar mijn uitspraak 'na de kerstvakantie is het allemaal niet zo druk meer op school' vandaan kwam, maar ik neem het terug, haha.

Iets korter dan een maand en dan zit ik in het vliegtuig naar Dublin! We gaan met school. Laatst kregen we een presentatie over de reis, wat we gaan doen, etc. Volgens mij gaat het leuk worden; ik zit met mijn vriendinnen in het groepje en we gaan best toffe dingen doen. Alleen al het reizen, overnachten, samen eten in restaurantjes, wandelen door Dublin met de klas is allemaal superleuk, toch? Ik weet dat het na Dublin heel druk gaat worden omdat we dan alle opdrachten moeten inleveren. Vorig jaar, na Londen, was dat ook heel veel werk. Plus alle andere toetsen en opdrachten erbij, wordt het echt even pittig. Op maandag 24 maart vertrekken we, en vrijdag komen we terug. Ik ga mijn best doen om blogposts in te plannen voor die week!

Soms denk ik dat ik niet meer 100% kan gaan voor mijn blog, daar zit ik wel mee en voel ik me schuldig over. Ik wil gewoon mijn best doen voor mijn blog en origineel blijven. Ik zie veel bloggers elke dag artikelen schrijven en flink groeien, en ik denk vaak dat het mij niet lukt. Tegelijkertijd groeien mijn bezoekersaantallen toch en krijg ik ook leuke mailtjes en reacties. Beetje een dubbel gevoel dus. Ik beleef natuurlijk wel veel plezier aan bloggen, het is een soort ontspannings-momentje voor mij. Even geen school of andere drukke dingen, maar lekker schrijven wat ik wil! Ik hoop enorm dat er de komende maanden nog genoeg tijd voor blijft. Anders maak ik die tijd wel. Ik wil niet dat ik door school mijn hobby's niet meer kan doen.

Het valt me altijd op dat we in Nederland altijd over het weer praten. Ik ook. Even zeggen hoe koud het is, dat het wéér regent, dat eindelijk de zon eens schijnt. Ik zeg het ook in mijn blogposts, bedenk ik me net, en nu ga ik het ook weer zeggen: Ik heb zin in de zomer. Ik wil gewoon dat de zon blijft schijnen, ik word er zo vrolijk van. Ik kan niet wachten tot ik weer in mijn short naar school kan fietsen (oké, dat duurt nog even, I know). Ik draag de laatste dagen soms korte mouwtjes. Valt wel mee hoe koud het is, het voelt zo 'vrij' met blote armen! Haha. Maar trouwens, het regent nu weer. Helaas.

Goed. Het is vrijdag (TGIF!!) en bijna weekend. Dit weekend ga ik veel dingen aan school doen, hardlopen en ook wat bloggen. Fijn weekend allemaal! xoxo. 

15 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Wat jammer dat je soms geen tijd meer vind om te bloggen! Dit gebeurt bij mij ook vaak... Ik vind het erg jammer maar ik wil mijn school ook weer niet verwaarlozen.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hoeft je echt niet schuldig te voelen als je eens een artikel niet online kan zetten, school is heel belangrijk en magje niet laten vallen (middelbaar toch). Maar het is wel leuk dat je een soort van update doet, zodat wij er rekening mee kunnen houden :) en leuk dat je naar Dublin gaat! Lijkt me heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf dat je naar Dublin gaat! En Luna, maak je niet zoveel zorgen om het feit dat er niet elke dag een artikeltje online komt. Ik verheug me stiekem daardoor alleen nog maar meer op artikels. En naast je blog heb je ook gewoon nog een leven, en soms is het moeilijk om bloggen en de rest te combineren ( ik spreek uit ervaring haha) Mooie foto's! Geniet van je weekend. Liefs, Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap wat je bedoeld met het gevoel hebben dat je niet 100% kan gaan voor je blog, ik heb dat gevoel af en toe ook als ik het bijvoorbeeld heel druk heb met school door allerlei projecten enzo, maar dan denk ik uiteindelijk van het is mijn blog en ik post wat ik wil en als ik dan voor deze ene keer geen tijd heb, so be it. Niks aan te doen :) Mijn vakantie is juist net begonnen, maar veel plezier en succes op school weer maandag! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ken het probleem met tijd... Vooral de komende paar maanden worden een hel, examens én mijn blog. Hoe ga ik dat ooit doen?! Voel je niet schuldig als je een keer niets plaatst, je volgers blijven toch wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. (TGIF?) Het is vrijdag, wat dus betekent: bijna carnavalllll! Yezz! Ik ga zo een rondje hardlopen, daarna spulletjes inpakken voor 'de grote van mama naar papa verhuizing' en daarna even een brief inleveren in de stad, iets dat ik gisteren vergeten was – sukkel. Zater- en zondag ga ik lekker optochtjes kijken, fout verkleed (als piraat of toch als Golden Girl?) en hossen van je-he-la-die-jo. Het maakt eigenlijk ook niet uit wát er gezongen wordt, als er maar gedanst (en gezopen, ik drink niet trouwens!) wordt, haha! In ieder geval, have fun dit weekend! Ik heb lekker vakantie! JAAA!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn he dat je alles eruit kunt schrijven op je blog hihi! Die foto's zijn echt prachtig, en je hoeft je echt niet schuldig te voelen. Je moet alleen bloggen als je er tijd & zin in hebt! Neem er rustig de tijd voor en de artikelen komen vanzelf wel :)

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah, je blog is heel leuk en maak je daar maar neit druk over!
    xx

    Liefs,
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Woah, heel veel plezier in Dublin alvast! Ik ga dit jaar naar Praag, ook veel zin in! Ik snap dat je niet altijd voor je blog kan gaan, same problem hierzo! Ik ga liever voor een goed rapport dan voor mijn blog, aangezien ik dit jaar maar weining, maar grote toetsen heb. XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hoeft je echt niet schuldig te voelen! Je hebt een hartstikke leuke blog :). Elke keer lees ik met plezier je artikelen! Ik snap het wel... Zelf heb ik vaak het idee dat het maar niet wil lukken of dat ik niet leuk/origineel genoeg ben.. Ik vind ook dat je altijd tijd moet maken voor je hobby's! Ook al moet je zoveeeelll tijd steken in school :) Haha het valt mij ook op dat ik veel over het weer praat :p Ik heb gewoon heeeeeeel erg veel zin in de zon en zomer! Ik zie mezelf al liggen op het strand met m'n zonnebril en een koud drankje haha. Jij ook een heel fijn weekend! :D
    xxx Sarah
    Je hebt een hele leuke blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En nog vergeten te zeggen: HEEL VEEL PLEZIER IN DUBLIN!! :)
      Ik ben eigenlijk wel een beetje jaloers ;p

      Verwijderen
  11. Eindelijk weekend inderdaad :), en gaaf dat je naar Dublin gaat, dat lijkt me echt superleuk! Alvast heel veel plezier! En ik kan ook echt niet wachten tot de zomer, heel veel zin in :), en ik zou je er geen zorgen over maken dat je de laatste tijd niet heel veel tijd voor het bloggen hebt, ik vind dat je nog steeds best veel post, zeker als je kijkt naar hoe druk je het hebt met school.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Logisch hoor, zo'n dubbel gevoel over het bloggen. Ik heb het zelf ook. Ik wil doorgraag hele dagen artikelen schrijven, foto's maken en werken aan mijn blog, maar dat gaat helaas niet door alle drukte. Dus zoek ik maar naar een middenweg!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeh dublin! Leuk hoor, ik ben jaloers! Wij doen nooit wat met school.
    En de zon moet inderdaad blijven schijnen, je merkt gewoon dat iedereen vrolijker is!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je moet je vooral niet schuldig voelen dat je niet voor 100% kan gaan voor je blog dit doe ik vooral namelijk ook! Ik heb ook niet zoveel tijd komt vooral door school!
    En ik gebruik ook mijn blog om alles van mij af te schrijven! Ik vind vooral dat je een hele leuk blog hebt! En ik heb ook zin in de zomer!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen