WIN! Roze Moleskine en twee glammy lakjes

maandag 16 december 2013 |




Je kunt niet meer met deze winactie meedoen! 
400 volgers. Vierhonderd! Via Google Friend Connect. Dat moet ik gaan vieren! Ik heb al verteld dat ik meerdere winacties ga doen, en dit is nummer één. Wat je kunt winnen? Een notebook van Moleskine met 192 blanco pagina's, én twee topcoats van NYC. Meedoen is gratis, maar je moet wel een paar dingen doen. Klik snel op 'lees verder' voor meer informatie over de winactie!



De Moleskine... Wie wil zo'n boekje nou niet? In deze versie van 9x14 cm kun je al je to-do's, lijstjes, tekeningen, gedachten en dromen kwijt. Doordat hij niet te groot is past hij prima in je tas en roze is natuurlijk een fashionable kleur! De lakjes van NYC zijn topcoats: Glitters! Deze passen perfect bij het seizoen en maken je nagels lekker shiny. Wil jij deze dingen winnen? Lees dit hieronder eerst goed door!

Dit MOET je doen om kans te maken:
- Volg mijn blog met Google Friend Connect en/of Bloglovin'! Kijk hiervoor in de sidebar.
- Laat hieronder een reactie achter met daarin je e-mailadres, zodat ik contact kan opnemen als je hebt gewonnen. Vertel in je reactie ook wat je allemaal hebt gedaan om kans te maken op het Moleskine-boekje en de nagellakjes.

Dit MAG je doen voor extra winkans:
- Volg mij op Twitter (+1)
- Volg mij op Instagram (+1)
- Abonneer op mijn YouTube-kanaal (+1)
- Tweet: 'Ik doe mee met de winactie van @lunalovelyworld: Doe ook mee en win een Moleskine en twee nagellakjes!' (+2)
- Plaats wat op je blog over deze winactie. Dat kan in je sidebar of in een artikel zijn. (+3)

 De winactie loopt tot 5 januari, dan zal ik de winnaar bekendmaken en mailen. Succes allemaal! xoxo, Luna.

64 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Wat een ontzettend leuke give-away! Gefeliciteerd met je 400 volgers, je verdient het echt zo supererg want je blog is echt heel leuk om te lezen! ♥ Ik heb alles gedaan wat moest en mocht en mijn e-mailadres is maris.90@live.nl. Vanavond schrijf ik nog een stukje in de sidebar over je winactie :) Dat moleskine boekje zou perfect bij mij passen, haha ik houd van roze ♥
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb natuurlijk ook je tweet getweet met accountnaam @marisjie ♥

      Verwijderen
    2. Ik heb het ook nog even in de sidebar gezet onderaan bij het kopje "Lopende winacties op blogs" :)
      liefs

      Verwijderen
  2. Super leuk weer luna! Haha ik volg je sowieso al heel lang op je blog (gfc en bloglovin) en ook volg ik je ook al heel lang op insta, Twitter, en youtube ♡ ik zal de tweet plaatsen, en ik zal vanmiddag de winactie in mijn sidebar zetten :') kortom ik heb alles gedaan, haha!

    Liefs, Nadia

    Mijnblogsnoepie@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke giveaway! Ik vind dat je het echt supergoed doet op je blog. Ik volg je op GFC, Twitter, Instagram en je Youtube account volg ik nu ook!

    lifeofroshelle@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke winactie, ik doe graag mee! Ik volgde je al op Bloglovin' en heb daar dit bericht geliked. Ik ben je ook gaan volgen op Twitter en heb je bericht getweet:

    https://twitter.com/Truusje26/status/412477974500237312

    Groetjes,
    Sabrina
    miss_tattoo@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, 400 volgers alweer, dat is echt superveel! Succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! 400 volgers dat zijn er veel! Ik doe mee! Mijn mailadres staat op mijn blog!(: Ik volg je op alle social media en via google friend connect!x De lakjes zijn echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n leuke winactie! Deze moet ik gewoon winnen hehe! Ik heb alles gedaan, omdat ik je simpelweg al volgde! Ik volg je op twitter onder de naam @Cute__Fashion, op insta onder benteee99, de link van de tweet is: https://twitter.com/Cute__Fashion/status/412520261930323968 en ik volgde je al op bloglovin en GFC! Ohja, en op mijn blog staat in de sidebar een afbeelding van de winactie ! Ik volg je youtubekanaal onder de naam Bente volgnes mij! Mijn email is bentej.tas@hotmail.nl.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe graag mee, gefeliciteerd! :) Ik heb je gevolgd op Bloglovin' :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke winactie! Ik heb alles inclusief de extra dingen gedaan! Behalve wat over de winactie plaatsen. Echt heel erg gefeliciteerd met zo veel volgers en hopelijk wordt je blog nog groter! X Hanne (grote fan (: )

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mijn mail is trouwens hanne.l.bosma@gmail.com en mijn twitter @louisisourman

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 400 volgers! Wow super goed!! Leuke winactie ik doe zeker mee. Mijn email: anneblaauw@hotmail.com ik volg je ook op twitter, instagram en youtube! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met de 400 volgers! Ik doe graag mee met de winactie :) Ik volgde je al op bloglovin. Mijn email: isabel.wassink@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohh I love notitieboekjes dus deze winactie kan ik echt niet aan me voorbij laten gaan, en wat zijn de lakjes mooooi! Ik heb alles gedaan wat moest (Ik volgde je al langer natuurlijk op Bloglovin' én GFC), mijn emailadres is sharon178@live.nl en van de extra kansen volg ik je al via Twitter, Instagram en Youtube en heb ik de tweet geplaatst. Duimennnn!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh Luna Wat leuk!
    En ik ben trots op je, 400 is een hele mooie mijlpaal waar je zeker trots op mag zijn.
    Ik doe het je niet na:)!

    Zoals ik al zei; ik wil graag mee doen:
    Ik volgde je al op bloglovin en ook op GFC, mijn email adres is labellafleurnl@gmail.com.
    Verder volg ik je op twitter, instagram en ben ik geabonneerd op je youtube kanaal!
    Ook heb ik de tweet gepost:)

    Ik ben benieuwd:)!
    You go girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke winactie! Ik doe mee :) ik volgde je al op Bloglovin, Twitter en Instagram. Mijn e-mail adres is abouteverythingxoxo@gmail.com :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt een hele leuke winactie Luna! Ik volg je op je blog via GFC, ik volg je op twitter, op instagram en ik volg je youtubekanaal (: Mijn mailadres is: fashiondreamsforever@hotmail.nl Ik ben erg benieuwd naar de uitslag! ♥ liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je 400 volgers, zeer verdiend! Succes iedereen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super leuke winactie Luna! Ik houd namelijk erg van nagellak en Molsekine boekjes, dus dat komt goed uit, haha :) Ik heb alles gedaan, wat je moest doen en alles voor extra winkans :) Nog gefeliciteerd met je 400 volgers (inmiddels 405!) Liefs, Tess

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw 400!! dat is echt heel erg veel!! Ik kijk echt super veel op je blog. Ik haal ook hele veel inspiratie uit de manieren hoe jij soms iets voorstelt en zo. Ik vind je artikelen ook altijd zeer interessant en lees ze dan ook heel graag. Ik vind het ook super dat je dit doet een give-away. Ik vind de nagelakjes ook super voor de feestdagen en ik heb ze ook niet dus ze mogen altijd naar mij komen! (haha grapje als iemand anders het krijgt is dit natuurlijk ook goed ;))
    het e-mail van mijn blog is miss.fragola@hotmail.com
    kusjes
    Emma
    ps. ik zou graag tweeten maar spijtig genoeg heb ik geen twitter...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt een superleuke give-away. Ik volg je via twitter onder de naam FiloSoFemke (ook de naam van mijn blog), ook instagram (via Femmelz) en ik heb geabboneerd op je youtube account. Op mijn blog staat in de sidebar een stukje over je winactie en op twitter heb ik de tweet geplaatst. Kortom alles op het lijstje.
    Natuurlijk volg ik je al lang via bloglovin!

    Groetjes
    m'n mail: femmelz.mail@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Behalve het vereiste heb ik ook de rest gedaan, dus:
    Gevolgd/geabonneerd op:
    -Twitter
    -Instagram
    -Youtube

    -Ik heb de tweet geplaatst
    -Ik heb op mijn blog op tumblr aan 1100 mensen verteld over deze winactie, inclusief link naar dit artikel.
    email (zou je die na de winactie kunnen verwijderen ivm privacy? Dankje!) meerten@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Proficiat Luna! 400 alweer, wauw! De lakjes zijn echt prachtig. Ik doe mee en ik volg je natuurlijk al met GFC & Bloglovin. En ik volg je ook op twitter. Liefs, Esmée
    justlikealovelyfairytale@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteeeerd met je 400 volgers, poeh wat een aantal! en wauw, super toffe prijsjes! En dat boekje ;oo ik heb serieus een obsessie met notitieboekjes hahah. Maar ik heb alles gedaan behalve tweeten en blogpost. Twitter; Melissaa_xx en Insta ; xmelissaaaa, en mijn youtube is gewoon dezelfde naam als mijn google acount!
    email ; justmelissax@gmail.com Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk! Ik doe mee! Ik deed enkel het verplichte en mijn e-mailadres is amivc@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een super leuke winactie, ik doe graag mee
    diolifestyle@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super leuke winactie en gefeliciteerd met je 400 volgers!! Ik volgde je al even op bloglovin en GFC, ik volg je nu ook op Twitter, Instagram en je Youtubekanaal!

    merdjelinn.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh misschien wel slim om mijn e-mailadres te vermelden: merdjelin@outlook.com. Het lukt me vorige keer helaas niet om je te volgen op GFC, maar nu volg ik je wel! :)

      Verwijderen
  27. Wauw, super leuk winactie!
    Ik doe zeker mee :)

    - ik volg je via Bloglovin'
    - ik volg je via Twitter
    - ik volg je via Instagram

    Liefs, Susan
    ishootlovee@live.nl
    www.ishootlovee.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik doe mee!
    Ik volg je op bloglovin en heb het bericht geliked
    Ik volg je op twitter en heb getweet https://twitter.com/FloorFlawless/status/412670689380798464
    Ik volg je op Instagram (@floorflawless)
    Ik ben geabonneerd op je youtubekanaal (Floor Flawless)

    Mijn email adres: info@floorflawless.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuke winactie, natuurlijk doe ik mee!

    - Ik volg je op Bloglovin
    - Ik volg je op GFC
    - Ik volg je op Twitter
    - Ik volg je op Instagram
    - Ik ben geabonneerd op je YT-kanaal
    - Ik heb getweet: https://twitter.com/LisanneBurgers/status/412707723742941187
    - Mijn emailadres is younailedit@knid.nl

    Gefeliciteerd! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke winactie! Maar ik doe niet mee, want de nagellakjes zijn niet zo mijn ding ;)

    Misschien doe ik binnenkort wel mee aan één van de andere winacties! En misschien kunnen we dan wel bij elkaar winnen, ik heb namelijk ook een winactie :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik doe graag mee.
    Ik volg je op bloglovin en heb geliked.
    Ik volg je op twitter en heb getweet: https://twitter.com/nona89/status/412709391998009345

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik doe mee!!! Ik volg je via Bloglovin en heb daar het artikel geliked en geshared via Facebook. Ook volg ik je op Instagram. melissamaas@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik volgde je blog al via bloglovin' en GFC en ik geloof dat ik je ook via twitter volg. Ga dit even nakijken, zo niet, dan ga ik je nu volgen, haha.

    Volg je nu ook op Instagram!

    Ik zou heel graag willen winnen. Mijn mailadres is: info@madebycarlijn.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een leuke winactie, hier doe ik zeker aan mee! Ook gefeliciteerd met zoveel volgers (al lees ik net op je twitter dat er problemen zijn met gfc?). Ik volgde je al via bloglovin en gfc en volgde je ook al via twitter en instagram (: liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik doe mee! Ik volg je op gfc en mijn email is blogfashionanna@gmail.com
    Zou je me misschien sowieso kunnen mailen want ik wil je wat vragen :)
    Liefs, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik volg je overal (karinvk86@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. ik doe mee!
    alles gedaan of al eens eerder
    facebook, GFC en bloglovin; zoelouwerse
    twitter en instagram; zowiezo_
    youtube; thisisjustzoe
    zoe2308@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Super leuke winactie! <3

    xxx, veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Pink is toevallig wel mijn favoriete kleur. ;o) Gedaan: Bloglovin', Twitter (inclusief tweet), YouTube.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Waauw gefeliciteerd met je volgers! En leuke winactie luna! Daarom doe ik zeker mee.
    Ik volg je op twitter, instagram en gfc.
    xxxxx
    Quinty

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Als eerste: gefeliciteerd en fijne feestdagen!!! Ik doe graag mee; goede winactie! Ik volg je via instagam en bloglovin en heb het artikel naar ook geliked! melissamaas@hotmail.com gr melissa van stipdonk-maas

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Prachtige prijs.
    Mooie kleur dus super.
    Fijne feestdagen en een gezond 2014.
    Ik heb alleen facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Yay, superleuke winactie Luna, en gefeliciteerd met je 400 volgers!Ik doe graag mee! Ik heb alles gedaan wat moest en volg je ook op Twitter, Youtube en Instagram. Mijn email is anouckdl@gmail.com. Nu maar hopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oeps!
      Hi Luna,

      Wat een leuke winactie! Ik heb je gevolgd met bloglovin, twitter, instagram, youtube en heb de tweet geplaatst. oh en ik heb op mijn tumblr met 1100 volgers ook over deze winactie verteld, met een linkje erbij. (+8 als ik het goed heb geteld) mijn email is meerten@homail.nl (kan je dit na de winactie verwijderen? bedankt!).
      Ik hoop dat ik win, dat zou een leuk begin van 2014 zijn! Fijne feestdagenxx

      Verwijderen
  46. van erum maria25 december, 2013

    een hele leuke actie ik doe mee

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Oeeeh die moleskine zou ik wel heel erg graag in mijn bezit hebben, dat kleurtje :D Ik heb je gevolgd met GFC en bloglovin' en verder heb ik je ook gevolgd op twitter en instagram en me geabonneerd op je YouTube-kanaal :) Hoop dat ik win! Mijn emailadres: neledebrabander7@hotmail.com
    Groetjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Leuk zeg, die lakjes zijn mooi glitterig! Ik volg je via bloglovin en heb het artikel geliked.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een leuke winactie! Ik doe heel graag mee.
    Ik volg je via BL!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wauw, wauw, wauw! Aan deze winactie wil ik heel graag meedoen! :D
    Natuurlijk volg ik je al via GFC, bloglovin, twitter en instagram en nu ook op youtube! (ik kwam er net achter dat ik je nog niet op youtube volgde :O nu dus wel haha!) En ik heb voor je getweet! Mijn email adres is trouwens: dutch-beauty@hotmail.nl :)

    Nog van harte gefeliciteerd met je -inmiddels- 419 GFC volgers! :D

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat gaaf, 400 volgers! En superleuke winactie! Ik doe graag mee, en heb alles gedaan behalve er wat op mijn blog over op plaatsen! Mijn emailadres is aboutfashion.liesbeth@gmail.com

    xo Liesbeth
    http://www.aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik doe heel graag mee! Ik heb netjes de moet gedeelte gedaan (mijn e-mail is info@mayaraesther.nl). Ik volg je op Instagram, Twitter & Youtube en ik heb erover getweet. Gefeliciteerd met je 400 volgers, inmiddels 422. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik doe graag ook nog mee!Dat moleskine boek en lakjes zijn zo ontzettend leuk!Ik volg je op Blogllovin(Shani Smet) en ook op Twitter(@SimplyShaniSmet)

    butterflyprincipessa@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen