Google Chrome ABC

zaterdag 14 december 2013 |


Champagne with love | via Tumblr

Een erg leuke 'tag' zag ik op Hesterly: het Google Chrome ABC! Hester heeft dit zelf bedacht en ik vond het een erg origineel idee. Het leek me leuk om het ook te doen! Wat het precies is? Ik gebruik Google Chrome, omdat ik dit persoonlijk fijner vind dan Internet Explorer. Het werkt sneller en als je in de url-balk een link intypt, vult Google Chrome deze vaak al voor je aan. De site die je het meest bezoekt komt er dan al voor je te staan. Handig! Maar ook leuk om eens te kijken naar: Welke sites gebruik ik nou het meest?

A: alaesmay.nl 
Grappig dit! Ook Hester kwam uit op alaesmay.nl. Dit is de blog van Esmay (ja, duh) en zullen jullie vast wel kennen. Zo niet, dan moet je er zeker eens een kijkje nemen, want Esmay plaatst veel personal stuff en de mooiste foto's.

B: blogger.com
Hier werk ik mee om te bloggen, niet gek dat ik het vaak gebruik. 

C: cocogold.nl 
De blog van Nicole waar ik blijkbaar al váák een kijkje heb genomen!

D: dim.**.nl
De sterretjes staan voor mijn school. Hier kan ik inschrijven voor daltonuren, ik zit namelijk op een school met daltononderwijs.

E: elo.**.nl
Hier vind ik al het huiswerk, en de toetsen die ik heb. Because I love homework. (Sarcasme, hè.) 

F: forum.bybeautybloggers.nl
Dit forum is speciaal voor bloggers! En niet alleen voor beautybloggers, al is dit de URL wel, alle bloggers kunnen hier terecht om over beauty, fashion en lifestyle te praten. Het is een heel leuk forum. Ik reageer er niet vaak meer, maar kijk er af en toe nog wel op.
yfrog Fullsize - http://yfrog.com/h2qt9ljj

G: google.com
Wie gebruikt er nou niet Google voor... uh, ja, álles?

H: hotmail.com
Om mijn mail te checken.

I: instagram.com
Stiekem doe ik ook aan Instagram op de computer, omdat mijn iPhone zo sloom is. Ik upload ook wel eens foto's via Grambl, een programma dat ik geïnstalleerd heb op de computer. Heel handig, en fijn dat het ook zo kan!

J: juliedebatom.com
Tja, ene Portugese blog. Ik heb hier wel een paar keer op gekeken om de design- en fotografietips, of simpelweg omdat ik de lay-out mooi vind. Verder zijn er blijkbaar geen sites met de J die ik vaak bezoek (op journalisje.nl na). 

K: kittehscupcakes.nl
De blog van zusjes Larissa en Tara Verbon. Ik vind het gewoon leuke meiden en hun blog is ook leuk! Je zult de blog vast wel kennen, net als Serena's Beautylab, wat ik ook een erg leuke blog vind. 

L: lunalovelyworld.nl
Ik kijk nog vaker op mijn eigen blog dan op Google, dat weet ik zeker. Ziet alles er nog mooi uit, welke nieuwe reacties zijn er binnengekomen, etc.

M: muchable.nl
Eén van mijn favoriete blogs is Romy's blog! Romy is heel creatief en ik vind het interessant om haar leven een beetje bij te houden, haha. Wauw, dit zal stalkerig klinken, maar zo bedoel ik het niet. Ze maakt ook mooie foto's!

N: newlook.com
Ik houd ervan om naar webshops te kijken, al blijft het vaak alleen bij kijken.

O: oohlarouge.nl
Josephine's blog waar je echt vanalles op kunt vinden. Josephine heeft een hele leuke stijl en prachtige outfitfoto's. Verder staat er ook lifestyle en beauty op haar blog. Het is gewoon heel gevarieerd.

P: pixlr.com
Foto's bewerken!

Q: q-niks.nl
Grapje, blijkbaar bezoek ik geen sites met de Q.

R: rooster.**.nl
Om te kijken of er nog lessen zijn uitgevallen, wat vaak niet zo is, maar áls het zo is spring ik een gat in de lucht.

S: softruches.blogspot.nl
Het zijn wel een hoop blogs zeg! Softruches is de blog van Denise waar ik een paar keer per week kijk om de prachtige foto's die Denise maakt. Je kunt er gewoon doorheen blijven scrollen. Ook heeft ze een hele leuke kledingstijl! 

T: translate.google.nl
Ma best friend. 

U: urbanoutfitters.com
Omdat het een fijne webshop is met gewoon te leuke kleren. Eerlijk gezegd heb ik er nog nooit wat besteld, maar ik vind het leuk om er op te kijken. De kleren zijn helemaal mijn smaak. 

NF=NFB  | via Tumblr
V: veracamilla.nl
Vera's blog zullen jullie allemaal vast kennen! 

W: webcamtoy.com
De naam van de site vind ik nou een beetje fout klinken, haha, maar het is wel leuk om af en toe eens wat webcamselfies te maken. Of als ik na een tijdje laptoppen wil zien hoe ik eruit zie, surf ik - lui als ik ben - naar webcamtoy. Ze hebben echt superleuke effecten ook! 

X: xs4all.nl/~asz00552/kleurencodes.htm
Dit gebruik ik om kleurencodes te bekijken, die ik vervolgens kan gebruiken voor mijn blog in de HTML.

Y: youtube.com
Ik weet zeker dat velen van jullie dit ook zouden hebben bij de Y. Youtube is een site waar ik vaak heen ga om naar filmpjes te kijken van Youtubers, of muziek te luisteren natuurlijk. Eigenlijk alleen als ik filmpjes wil met de lyrics of clip: anders ga ik naar Spotify. 

Z: zalando.nl/goedkope-schoenen/
Dit omdat ik eens een gastartikel heb geschreven voor Zalando. Over goedkope schoenen, dus! 

Alle credits gaan dus naar Hester. Bedankt dat ik dit van je mocht overnemen! :) Wat vind jij van deze 'tag'? 

22 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Wat een leuke tag! Echt leuk om te lezen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een originele tag :) ik heb even een kijkje genomen op het forum bybeautybloggers, wat ontzettend leuk zeg. Ik wist niet dat dat bestond.
    Liefs, Demi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tag zeg! Geeft ook weer wat inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het blijft een leuke tag! Ik heb 'm een tijdje terug ook gedaan (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappige tag zeg!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een superleuke en originele tag, leuk om te lezen!
    bij mij klopt het dnek ik niet helemaal, want ik gebruik bijna altijd snelkoppelingen in mn bladwijzerbalk voor de sites die ik t meest bekijk, en die sites typ ik dus bijna nooit in en staan er ook niet tussen gok ik :P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te zien! Ik ging even kijken, maarre, jij staat onder de L bij mij :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, super originele tag. Ik had hem nog niet gezien. :)
    http://littlefireflyloetch.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik dacht serieus dat ik al gereageerd had op dit artikel, maar blijkbaar nog niet haha! Wat een superleuke tag is dit zeg, ik heb hem gelijk ook gepland staan, ik hoop dat je dat niet erg vind! ♥ Iets met elo gebruiken wij ook op school!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg originele tag! Ga ik zeker ook een keer doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke tag, misschien ga ik hem ook nog wel eens overnemen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt een super leuke tag! Deze ga ik binnenkort ook eens doen :)

    BeantwoordenVerwijderen