Boekjes van vroeger

zaterdag 21 december 2013 |





Ik krijg inspiratie voor mijn blog op de meest random momenten, bijvoorbeeld als ik mijn kamer opruim. Gisteren besloot ik dat eens te doen, als goed begin van de vakantie. Het is echt geweldig wat je tijdens het opruimen allemaal tegenkomt aan spullen! Allemaal van die nutteloze dingen, waar ik nu niets meer mee doe, maar ik écht niet kan weggooien omdat het gewoon leuk is om te bewaren. Ik denk dat het voor (bijna) iedereen herkenbaar is. Het leek me leuk om eens wat 'boekjes van vroeger' te laten zien. Ingevulde boekjes door mij als klein(er) meisje.



Als eerste hield ik vroeger een stijlboek én een tekenboekje bij, toen had ik nog alle tijd hiervoor. Nu zou ik dit echt niet allemaal kunnen doen, al vind ik het heel leuk om boekjes te beplakken en te tekenen! Maar goed, als ik naar mijn stijlboek kijk zie ik wel dat mijn stijl nogal veranderd is. Het is wel heel leuk om te zien wat ik vroeger allemaal mooi vond qua kleren.


Ik vond het ook heel leuk om outfits (van beroemdheden) te beoordelen. Even eentje uitzoeken in een tijdschrift, opplakken en er dan een verhaaltje bij schrijven. 'Modejury', net als in de Grazia. Kijk wat ik hierboven bij de outfit van Rihanna schreef: 'Ook dit staat Rihanna weer fantastisch!' Uhuh. Wist ik veel van.


Oooh, dit moeten jullie nog kennen: Het happertje! Wat een hype op de basisschool. Ik ontdekte het happertje in groep drie, geloof ik. We schreven er de domste dingen op. Zoals hierboven: Kies een stukje en kijk wat je bent! Zelfs in groep acht deden we nog aan happertjes, hahaha... Geweldig om dit weer tegen te komen.





Dit is wel heel grappig: Het verschil tussen mijn agenda in 2008 en mijn agenda in 2012. Op mijn achtste had ik natuurlijk nog geen huiswerk en afspraken, haha! Vorig jaar zat mijn agenda dus wél vol, dat kun je hierboven wel zien. Wat een overzichtelijke agenda. 



Eén van de mooiste boekjes van vroeger is toch deze. Het geheime vriendschapsboekje in elfenthema. Ja, er staan wel een paar vriendinnengeheimen in, haha. Puh, die mogen jullie niet weten.

Heb jij ook zulke boekjes in je kamer bewaard? :) Liefs, Luna. PS: Doe je al mee aan beide give-aways? Win een Moleskine-boekje en twee nagellakjes en een chain necklace! Binnenkort zullen er nog twee winacties online komen. ♥

20 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Echt super leuk om te lezen! Ik hield vroeger ook altijd zo van die 'random' boekjes bij. Altijd leuk om nu terug te lezen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik heb ook van dat soort boekjes thuis liggen. Altijd leuk om terug te lezen! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha grappig! Je ziet al dat je toen eigenlijk al een beetje aan het bloggen was maar dan op papier.
    Daar was ik nog helemaal niet mee bezig op die leeftijd ;)
    En die happertjes zijn ook erg herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé Luna.

    Je hebt echt een fantastisch blog, je bent mijn grote voorbeeld:) Zou je mij please willen volgen?? Ik volg je al:-) en mensen dit is de link: eefsfotografieworld.blogspot.nl Het is echt een leuk blog, ik heb er net een tag op geplaatst:). Doeiiiiii.

    Groetjes Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O ja mensen vul ook nog mijn enqueate in helemaal onderaan. En plaats je reactie!!!!!

    Xxjes Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk, heb ook nog boekjes en dagboekjes van vroeger!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aah, dat is altijd zo ontzettend leuk om terug te zien! Leuk dat je het deelt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Awh wat lief! Ik heb ook nog heel veel boekjes van vroeger en altijd als ik het terug lees moet ik er om lachen, haha het slaat vaak nergens op. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah zo'n leuk artikel! Echt heel grappig om oude boekjes of tekeningetjes terug te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk! Echt leuk om terug te zien, je was vroeger al super creatief zeg met die stijl en tekenboekjes! Ik ga ook maar eens mijn kamer op ruimen als begin van de vakantie haha. Ik heb nog wel een vriendenboekje en een poeziealbum van vroeger, ook super leuk om terug te zien! Fijne vakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk om te lezen zeg, dat happertje ken ik ook nog wel inderdaad, haha! Ik heb nog heel veel dagboeken in mijn kast, erg leuk om terug te lezen met hoe ik toen was en hoe ik nu ben, haha. Leuke en originele post Luna! ♥
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is zo leuk om te zien! Zelf heb ik ook nog veel van dit soort boekjes:)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ahhh wat lief al die boekjes met tekeningen. XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk om te lezen! Vroeger deed ik zulk soort dingen ook, en nu door tijd gebrek helaas niet meer. Maar soms in de vakantie's grijp ik toch nog wel eens naar een notitie boekje en een paar pennen. Het blijft super leuk om te doen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk om te lezen! (En doe je tweetalig :D?)
    Ik ga je gelijk op bloglovin volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk om te zien al die boekjes! Ik bewaar zelf al mijn dagboeken, zo leuk om terug te lezen! Bijvoorbeeld dat ik in groep 4 verliefd was op de knapste jongen uit de klas en dat ik daar hele dagboeken over vol schreef, hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jaaa vriendinnenboekjes! Daar heb ik er ook nog iets van 3 thuis van liggen.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen