Essie's 'Mint Candy Apple'

woensdag 3 oktober 2012 |

Yeah dank jullie wel, ik heb de 280 volgers gehaald. Wat een mooi getal! Op naar de 300! In de titel zien jullie staan Essie, dus dat betekent dat ik weer over een nagellakje ga bloggen. Ja, alweer. Maar ik vind Essie ook echt niet zomaar een merk. Ik ben helemaal blij dat we er nu eindelijk zelf een lakje van hebben. Het is ook nog eens een hele mooie kleur en ook al zijn mijn nagels weer een beetje afgebeten (stoppen lukt echt moeilijk...), mijn nagels moesten op mijn blog. So... Here you see, Essie's lakje Mint Candy Apple.




XO, Luna Beeld: Eigen foto's

22 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Hele mooie kleur! Deze staat vanaf nu ook op mijn wishlist!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauuuuw wat een mooie kleur, hihi die wil ik ook wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een mooi kleurtje! I lovee Essie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat een mooi kleurtje!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oehh really like the colour!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind het echt een prachtig kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ge-wel-dig kleurtje. Love it! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aaaaah, dat lakje wil ik al zo lang hebben! Prachtig kleurtje!(Staat al eeuwen op mijn wishlist...) Gelukkig ga ik binnenkort weer winkelen. Nog even volhouden, hihi :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kleur!



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    Will you please vote for me in the Esprit Style Battle!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat goed van je volgers, jij gaat het echt ver schoppen! Wat een mooi kleurtje! Ik heb een vergelijkbare van GOSH. liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kleurtje en gefeliciteerd met zoveel volgers:D

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. lovely nail :)
    would you like to follow each other?

    http://itsnotjustanotherfashionblog.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een mooi kleurtje! Ik had laatst mijn eerste Essie nagellakje gekocht en ben er zeer tevreden over! Ze hebben echt mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen