Outfit: Paarse trui en welcome back Uggs

zaterdag 29 september 2012 |

Weekend, yeeeeha. Dit weekend is niet meer zo warm als de zomerse weekenden, want ja, de zomer is voorbij. Ik vind het geen probleem. Ik leef nu naar de winter toe, want ik hou van de winter. Ik heb zelfs al helemaal zin in de komst van de Sint. Met deze kou doe ik natuurlijk ook warmere kleren aan. Vandaag bijvoorbeeld de paarse trui van de Primark, herinneren jullie 'm nog? Simpele spijkerbroek eronder en Uggs (welkom terug schatjes), de outfit is af.







Oh men, de trui zit fijn, net als de broek en natuurlijk mijn Uggs. Wel een raar idee dat ik nu al helemaal warme kleding draag. De zomer lijkt namelijk zo kort geleden. Het weer kan echt in één keer overschakelen in ons landje. Morgen heb ik familiefeest, er komen heeul veel mensen. Vind dat wel gezellig. Dan is er geen post, maar maandag wel weer. Tot dan, xo, Luna

18 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Leuke trui meis en veel plezier op je familie feest! Fijn weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk :D fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die trui is leuk! Veel plezier met je familie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke outfit! Die paarse trui lijkt me zo lekker warm, net zoals de Uggs. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me zo lekker warm!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die trui is echt leuk!

    www.susanneke.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke outfit! die trui staat je erg leuk :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie trui! :) & ik hou van je haar! Ik heb het niet gedip-dyed, maar gewoon een rode lok. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeeh ilike uggs<33!
    Wil je me volgen ik volg je ook via gfc en bloglovin
    Xxx famke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke trui zeg! Veel plezier op de familiedag! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen