Pagina's uit mijn WTJ

dinsdag 15 mei 2012 |

Uit mijn WTJ... WTJ... Oftewel Wreck This Journal! I LOVE Wreck This Journal. Het past echt bij mij om zo'n boek bij te houden, jammer genoeg heb ik nu al veel dingen gedaan. Ik zou wel een nieuwe willen, maar dat is ook weer zo wat. Ik ga in deze post niet over Wreck This Journal schrijven verder, maar ik ga pagina's laten zien. Ik denk namelijk dat jullie dat wel leuk vinden om te zien. En ik ga ook pagina's laten zien uit This Is Not A Book, een vervolg op Wreck This Journal. Die is ook erg leuk, maar in TINAB hoef je veel minder te kliederen en te vernielen maar je kan er gewoon een creatief, netjes boekje van maken! Hier komen dan mijn pagina's. Ik heb de beste eruit gekozen hoor, en deze zijn nog niet eens zo geweldig. Achteraf denk ik dat ik het leuker had kunnen doen...



Dit was een opdracht in This Is Not A Book. Je moest je eigen kunstwerkjes maken in de lege hokjes. Ze zien er wel leuk en vrolijk uit, toch? Ik ben erg blij met het resultaat! Ik heb gewoon stickertjes, een veer zoals je ziet, en pennen/potlood gebruikt. Er zitten er ook twee bij die uit tijdschriften komen.
 
Deze pagina vond ik ook best leuk geworden, maar ik weet niet of ik de opdracht helemaal goed heb gedaan. Er was een ruimte voor kritische opmerkingen, uhm, ik heb toen dat plaatje opgeplakt en allemaal negatieve gedachten eromheen geschreven. Wat vrolijk zeg, haha.
 
Wat een heerlijk frisse bladzijde, whahaha. Tsja, maar wel grappig. Toen ik de bladzijde zag ging ik meteen kijken naar waar ik vlekken mee kon maken. En heel snel had ik de bladzijde vol met vieze vlekken.
 
Dit is een fantasiewereld. Deze planeet is helemaal van jou. Dus ik ging aan de slag met de ideale planeet, en toen hij klaar was moest er een beschrijving in over het weer, de bewoners, enzovoort. Nou, de ideale planeet is voor mij een prachtige planeet met mooie bloemen, geuren en kleuren. De beschrijving: 'In de ideale wereld Rosita heeft iedereen vrede met elkaar. Het ziet er netjes uit en de mensen zijn er allemaal lief en sociaal. Ook het weer is vriendelijk: In Rosita-wereld komt het zonnetje graag op!' Ghehe, dat had ik geschreven. Maar deze wereld zou wel erg mooi zijn!
 
Een televisie, en ik moest mijn eigen programmering bedenken. Ik hoop dat ik het goed heb gedaan zo, ik heb gewoon een eigen programma bedacht. Het is een nogal gek programma genaamd 'Baby's in de dop'. Denk aan 'Dames in de dop'. Wat ik erbij had geschreven: 'Nu op baby-tv, baby's in de dop! Vijf schreeuwende, moeilijke baby's worden in dit programma omgetoverd tot keurige baby's. Ze worden opgeleid door baby expert Johanna Smit. Baby's in de dop, van 13:00 tot 14:00 uur.' Ik was volgens mij melig toen...
 
Zo, dit waren er vijf. Er staan ook veel leuke pagina's in This Is Not A Book, zoals je hebt gezien. Ik raad het zeker aan om die ook te kopen naast een Wreck This Journal. Maar eerlijk gezegd vind ik de WTJ het allerleukst, en als jullie die nog niet hebben, moet je 'm zéker kopen! Veel kliederplezier. Wat vinden jullie van mijn pagina's?

17 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Superleuk! Ik ga zo ongeveer elke week langs onze boekhandel om te vragen of ze WKJ hebben maar helaas hebben ze die nooit! Misschien moet ik maar eens vragen of ze hem willen bestellen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah zo cool! Ik wil ook een WTJ!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk gedaan allemaal! Die vlekkenpagina is cool :) Ik ga moet 'm echt hebben! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om te zien! Ik wil ook graag nog zo'n boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb toevllig van de week wtj besteld

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat iet dat er super uit!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb het boek wreck this journal nu ongeveer ander halve week en ik hou van dat boek! Ik denk dat ik die andere ook ga kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. echt super leuk gedaan allemaal!
    http://mividablogx.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gedaan! 'Baby's in de dop' haha , nog even een vraagje :
    Moet je dat boek persé bestellen of kan je dat ook kopen bij de selexyz?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het echt een suuuperleuk boek ! Ga hem vanmiddag ook bestellen :)

    BeantwoordenVerwijderen