New in, sleehakken

zondag 27 mei 2012 |

Gisteren had mijn moeder nieuwe schoenen voor me meegenomen. Ik had laatst al ballerina's gekocht, maar die zijn niet van hele goede kwaliteit en ook voor een lage prijs. Nu heb ik sleehakken gekregen die ook niet duur waren, maar wel goed. Hakken zitten nooit super, maar deze zitten wél fijn! Oh, wat ben ik verliefd op mijn schoenen, hihi. Ik heb meteen ook foto's gemaakt van mijn outfit. Nog steeds zomers, want het blijft zonnig.





Ik ben echt gek op mijn nieuwe schoenen, ze passen helemaal bij me. Ik ben ook blij dat ik nog een paar zomerschoenen heb, jeheeeej! Nu heb ik die gele ballerina's, deze sleehakken en ja, mijn Vans kan ik ook nog een aantal keren aan. Ik hoop dat ik nu nog leuke slippers kan scoren. Ik ben op zoek naar leuke Havaianas, ik zag er laatst wel een paar, maar die vond ik niet echt leuk. Birckenstocks vind ik ook nog wel leuk blijven. Heb jij al een paar slippers, of andere zomerschoenen?

14 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Echt heel erg leuk, lekker zomers! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk!!!
    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel leuk!
    Nathalie
    http://curls-and-bags.blogspot.com (giveaway online!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh, jij vroeg laatst in een post hoe je die witte randjes om een foto weg kon halen EN IK WEET NU HOE!

    Je gaat naar sjabloon, dan html bewerken, en als je daar bent druk je op ctrl + f en typ je in; }

    Nu gaat hij dat tekentje voor je opzoeken. Als je dat tekentje hebt gevonden, plak je achter dat tekentje deze code;
    img{
    box-shadow: none !important;
    padding: 0px !important;
    border: 0px !important;
    }

    En dan opslaan, klaaaaaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! En ze passen echt goed bij je outfit. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie sleehakken! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen