Spring nails

donderdag 22 maart 2012 |

Woehoe, het blijft lekker weer. Na een lange tijd mijn nagels niet meer gelakt te hebben, heb ik dat vanmiddag weer eventjes gedaan. En wat denk je, natuurlijk in leuke, vrolijke lentekleuren! Ze zijn van Catrice, de oranje heet MAN, GO Tango en de groene heet ACidDC. Hihi, vaag. Maar de kleuren zijn wel mooi, kijk maar.




Oeeeh, i love it. Maar mensen, ik moet nog even wat tegen jullie zeggen, ik heb namelijk een Twitteraccount aangemaakt voor mijn blog. Hij heet @lunalovelyworld, net als in mijn blog-url, maar je kan ook gewoon op de followbutton onder dit stukje tekst klikken. Ik zou het superleuk vinden als jullie me willen volgen daar, en ik volg jullie dan ook zeker terug. Lijkt me hartstikke leuk! Op mijn Twitteraccount kun je vanalles over mijn blog volgen!

17 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Wat leuk! Ik heb mijn nagels oom al in vrolijk kleurtjes gelakt. Maar dan in roze en paars van catrice :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die kleurtjes! Ik ga je twitter followen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke nagellakjes dit ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie vrolijke kleurtjes!
    Tip; om de randjes netjes weg te werken gebruik een corector pen van bijvoorbeeld essence.
    En ik ga je volgen meis!

    Leuke post!

    liefs,
    Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip & voor het volgen! Liefs, Luna

      Verwijderen
  5. Leuke kleuren! Ik heb inderdaad de lay out van mijn blog veranderd, fijn om te horen dat je hem leuk vindt :D

    Liefs Carlijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk, heel vrolijk :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kleurtjes!! Ga ik ook maar doen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuke combi!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kleurtjes! Lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik volg je op twitter :3
    Tzou leuk zijn als je me terug ging volgen aangezien je 1 van mijn vaste lezeressen bent :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee dankje!
      Ik volg jou nu ook! Ik kon je eerst niet vinden.

      Verwijderen