Brieven...

maandag 10 oktober 2011 |

Ze worden steeds minder verstuurd: Brieven. Tegenwoordig gaat het veel met de mail. Wij zijn een paar jaar geleden verhuist naar waar we nu wonen. Mijn zusje had op de plaats waar we eerst woonden een hele goede vriendin. Ze hebben nog steeds contact. Ze mailen niet, maar ze schrijven. Dat is eigenlijk veel leuker, toch? Mijn zusje krijgt ook wel eens cadeautjes van haar opgestuurd. Ik zou het heel erg leuk vinden om ook eens een brief te krijgen. Maar eigenlijk krijg ik die nooit. Veel vaker krijg ik mails. Tsja, het is wel zo: Het gaat veel sneller. En je hoeft geen kaarten en postzegels te hebben. Gelukkig krijg ik op mijn verjaardag nog wel kaartjes!


van weheartit

Stuur jij nog wel eens een kaartje? Naar een familielid, of een verre vriendin? Of vind jij het veel makkelijker om even snel een mailtje te sturen?

xoxo, Luna

5 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. tsja, toen wij in het buitenland gingen wonen kregen we iedere dag post. maar nu vind ik het zelf vooral erg leuk om vriendinnen te verrassen met een kaartje zo af en toe. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik stuur nog wel eens een kaartje als ik op vakantie ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind brieven echt superleuk om te krijgen, maar ik heb niemand om naar te schrijven. hahah :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik stuur eigenlijk alleen maar kaartjes als ik op vakantie ben ofzo.. voor de rest doe ik het nooit, dus ik zou eens dringend dat briefpapier uit de kast moeten halen! ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk artikel , ik stuur soms een briefje naar mijn vriendin inge , want ik woon in belgie en zij in nederland. Dus zie ik haar nooit :)

    liefs' Armani xx

    BeantwoordenVerwijderen