Outfitpost

zondag 28 augustus 2011 |

Hoihoi,
Het is weer tijd voor een outfitpost!
Deze week heb ik van mijn moeder een rood vestje gekregen. Misschien kun je de (nieuwe aankopen-)post nog wel herrineren, toen ik een groen vestje aan had. Het is hetzelfde vestje maar dan in het rood! Dit is de link naar die post: http://lunalovelyworld.blogspot.com/2011/05/nieuwe-aankopennn.html

Oja, even nog over die link. Ik vind het echt wel irritant dat ik niet gewoon zo'n link kan neerzetten, waardoor jullie 'm niet hoeven te kopieƫren en plakken (veel te veel moeite) maar gewoon kunnen klikken. En dat lukt op een of andere manier niet! Zou iemand kunnen helpen? Is er ook een andere manier? Als je het weet, laat het me alsjeblieft weten :)

Dit is mijn outfit van vandaag (Ik weet het, een erg slechte foto, het spijt me daarvoor.):



Ook heb ik Vans aan! Ze zitten lekker en zien er best wel leuk uit (vind ik dan)! Omdat je het waarschijnlijk niet goed kan zien, hier een foto van mijn shoes.



XOXO
Luna

1 opmerking:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Lieve outfit!

    Even over dat linken.. Als je een nieuwe post maakt, zie je ook een vakje met het woord LINK dan kun je daar je link plaatsen en er een andere tekst van maken, bijvoorbeeld: klik HIER :3 Misschien dat dat bij jou wel werkt?? (A)

    BeantwoordenVerwijderen