Ik ben naar X-Factor geweest!

zaterdag 14 mei 2011 |

...en het was echt super! Er was een supersfeer, daar zorgde een man voor die steeds tussen de reclames kwam. Want toen mocht je niet lopen. Het is zo anders op tv! De studio is best wel klein. Maar wel cool. Ik ben met Jessica op de foto geweest op het begin. Zij is er al uit, maar dat boeit mij niet.
Toen de optredens afgelopen waren, duurde het natuurlijk wel eventjes voordat de uitslag er was. Wij gingen naar beneden lopen, daar konden we met Tim op de foto (die er ook al uit is haha), en we konden een handtekening vragen. Daar waren zoveel schreeuwende meiden dat het alleen mijn zusje is gelukt om met hem op de foto te komen. Maar ja dat maakt niet zo veel uit, ik heb een hele leuke avond gehad, en dat vind ik het belangrijkste! Hieronder de foto van mij en Jessica.



Ik zie er echt niet uit op die foto! Maar ja ik sta in ieder geval met haar op de foto en we hebben een handtekening hihi.



Xx, Luna.

PS: Sorry dat ik gisteren niet heb gepost, na schooltijd kwam er een vriendin bij mij en toen ze wegging moesten we meteen naar X-Factor. Dus ik heb er geen tijd voor gehad gisteren.

2 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Wauw! ik ben jaloers... dat zou ik ook wel willen :D Maar fijn dat het zoo leuk was, en ik vind de foto wel heel leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaloerss! ik had zekerweten met rochelle op de foto gegaan! x

    BeantwoordenVerwijderen