Back to school

maandag 9 mei 2011 |

Wow! Ik had gedacht dat mijn eerste school-ochtend echt niet leuk zo zijn door de entreetoetsen, maar om er in te komen hebben we er maar één gehad.
Na de pauze gingen we gymmen, oefenen voor de sportdag. Het was erg heet buiten en we bewogen ook veel, dus ik moest mijn vest uit doen het was veel te heet.
En toen we naar de klas teruggingen, moesten we weer verder gaan bewegen! Pfff, ik ging liever naar huis, maar het was ook wel weer leuk. We gingen een dansje oefenen die we met vier klassen van onze school doen na de sportdag. Dat moet of zo.

Vanmiddag is mijn favoriete vak, drama! Dat vind ik echt heel leuk.


5 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Hee! Jaa hoor.. ik vind jou blog ook heeeel leuk! Mijn eerste schooldag sucks, Frans, Geschiedenis, Duits, Engels, Aardrijkskunde. En ook vet veel huiswerk! Alleen muziek was leuk. Zit jij op de middelbare of op de basisschool? En wat cool dat jullie drama hebben :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hebben een heel andere rooster deze week omdt er veel klassen weg zijn & dus docenten ook. Echt wij hebben 5 uur meer les !! Leeuke post! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. cute blog :)
    Love Lois xxx

    http://lisforlois.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij hadden wel een leuke dag op school, maar wij gingen musical oefenen de hele dag :)

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn school dag was wel gezellig! Ik heb ook maar les tot half 1 op maandag dus dat scheelt!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen