Let it snow..

maandag 26 januari 2015 |


snow5 Zaterdagochtend werd ik wakker, en zag ik een dik pak sneeuw! Nu is het alweer weg, maar oké, het was de eerste keer hier deze winter. Mijn zusje en ik vonden het een goed plan wat foto's te maken buiten. Het is namelijk zo mooi! (Ik laat meteen even mijn outfit zien van zaterdag, twee outfitposts achter elkaar #yolo.)

snow8

snow2
snow3
snow11
snow9
snow7
Sjaal: Zara | Rokje: Coster Copenhagen | Trui: ?! | Schoenen: Monki  


Oooh, ik vind de foto's echt gorgeous. Al zeg ik het zelf. We hebben er nog zo'n 80 meer gemaakt, haha! Zodra ik door de sneeuw moet fietsen vind ik het vast minder leuk, maar zo heeft het iets magisch. En ik ben blij dat ik er eindelijk eens (outfit)foto's in heb kunnen maken. Yay! Ik ben blij.

Ik heb trouwens ook een heel fijn weekend achter de rug. Zaterdag ging ik naar Amsterdam met mama, voor de show van Tony Cohen tijdens Fashionweek (waar ik overigens een iets andere outfit droeg). Eerst hebben we in de buurt heerlijk pizza gegeten, toen was de catwalkshow. Ik vond het een mooie, elegante collectie. Het was de herfst/winter collectie 2015-2016, zowel mannen als vrouwen. Veel mooie cut-out details gezien, kant en rode tinten. Ja, ik vond het weer een hele leuke ervaring!

Daarna heerlijk geslapen in ons luxe hotel, zondagochtend uitgebreid ontbeten, en 's middags nog even shoppen. Mama en ik vonden het shoppen wat tegenvallen. Ik kocht alleen een spijkerbroek bij Zara, en de 'Yay lunch!' lunchbox die ik al langer wilde (maar die krijg ik voor mijn verjaardag binnenkort!). Ik kan nog zoveel meer vertellen over hoe comfy het hotel was, hoe leuk we langs de Amsterdamse grachten hebben gefietst(!) en wat we allemaal hebben gegeten maar ik zal jullie de vele info besparen. Genoeg gekletst voor vandaag. :) Wat vinden jullie van mijn foto's in de sneeuw? 

Kusjes!

27 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Inderdaad super leuke foto's! Je afgelopen weekend klinkt heel gezellig, wel jammer dat het shoppen tegenviel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwie, de foto's zijn zo mooi Luna! Sneeuw heeft inderdaad echt iets magisch, wat het precies is weet ik ook niet. Jammer genoeg verdween het dezelfde dag ook weer, maar aan de andere kant maakt mij dat ook niet heel veel uit, ik heb ook wel zin in de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's heb je gemaakt! Ik had toen ook meteen een wandeling gemaakt door de sneeuw. Al ben ik nu wel weer blij dat vanochtend opeens alle sneeuw weer weg was.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een prachtige foto's in het mooie winter wonderland! Je outfit is ook super, vooral je sjaal vind ik zo pretty <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahww leuke foto's in de sneeuw! Och ik wil ook zo graag sneeuw hier! Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto's zeg! jeetje wat heeft het gesneeuwt, ik heb geen sneeuw gezien dit weekend haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aah wauwie wat een mooie foto's in de sneeuw, en die groene trui is zo leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volgens mij heb ik je zaterdag zien lopen, haha ;) Was inderdaad een hele mooie show!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa ik dacht ook dat ik je zag maar ik wist het niet zeker! ;)

      Verwijderen
  9. Zo leuk die sneeuwfoto's! Je outfit is ook prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw prachtige foto's in de sneeuw. Vooral de 4e vind ik leuk! Je sjaal ziet er heerlijk warm uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, mooie foto's! Ik ben stiekem wel een beetje jaloers op je weekend, haha! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's , sneeuw heeft zeker iets magisch.

    Liefs
    Danniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke outfit, en mooie foto's! Die sneeuw is echt puur genieten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Toen ik het gordijn opentrok, had ik ook zo'n 'yeeeeeeeaaah, sneeuw!' gevoel ik ben gelijk naar het bos regent en heb duizenden foto's gemaakt. Want tja, zoals je al zei (ik bedoel typte ;) sneeuw heeft iets magisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw! Super mooie foto's! Ik houd van je outfit ook! Helaas was bij ons de sneeuw al weg voordat ik foto's kon maken :(. Het ziet er zo tof uit! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De foto's zijn zo leuk! En wat een prachtige outfit alweer! Ik ben dol op je kledingstijl! En wat leuk dat je een fijn weekend had! Wauw, een catwalkshow mogen bijwonen, daar ben ik jaloers op, haha! En fijn dat je dan ook nog eens een heel leuk, comfy en gezellig hotelletje erbij had! Veel liefs, X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooie foto's!
    Je sjaal is echt heel erg mooi!
    Zo te horen was het erg leuk in Amsterdam. Het is ook zo'n leuke stad.
    Jammer, dat het shoppen wat tegenviel, maar dat kan gebeuren.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ahh prachtige foto's en je outfit is echt gorgeous! Je weekend klinkt heel leuk hihi en wat gaaf die show! :)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuke foto's! Jammer genoeg had het bij mij niet zo heel erg gesneeuwd, of ik was gewoon te laat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je laarsjes en sjaal zijn zo leuk Luna! En wat tof dat je naar een show bent geweest tijdens mbafw! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Toffe outfit en mooie laarsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw prachtige foto's, en je sjaal is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie outfit, je sjaal is zo tof!! Leuk dat je bij Tony Cohen was, de foto's die ik ervan zag, waren prachtig! :)

    XXX Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw mooie foto's! Ik heb jammer genoeg geen tijd gehad om fatsoenlijke foto's te maken in de sneeuw :(

    BeantwoordenVerwijderen