Warme armen

zondag 23 november 2014 |


warm2

Hi there! ♥ Ik zag deze armwarmers altijd liggen bij mijn favoriete winkeltje in de stad, en vond het patroontje dan zo leuk. Maar ik dacht niet dat ik ooit armwarmers zou dragen. Nu heb ik ze toch, en het is even wennen, maar ik houd wel van een beetje "out of the box". Vandaar armwarmers! In combinatie met mijn nieuwe broek, en shirtje en schoenen van de Primark. Fijne, warme herfstoutfit (of kan ik al zeggen winter? Het is kouuud!). 

warm3
warm1warm4
Armwarmers: Baum und Pferdgarten | Shirt: Primark | Broek: Zara | Schoenen: Primark 


Er is trouwens eindelijk een outfitpagina op mijn blog. Als je kijkt bij 'labels' en dan 'outfits', zie je ongeveer al mijn outfits op mijn blog ooit, op een rijtje. Ook leuk voor mezelf om doorheen te scrollen en te kijken hoe mijn kledingstijl en foto's zijn veranderd. 

De kleuren donkerblauw en rood komen vaker terug in deze outfit, zowel in mijn armwarmers als het shirt en de broek. Irsa, bedankt voor het maken van deze foto's, ik vind ze moooi! Thanks gele blaadjes en felle zon. :) Hoe vinden jullie de outfit?

Liefs, Luna. 

13 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Wauw! Je hebt ze prachtig gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi! is het shirtje van deze collectie?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb ik nog niet zo vaak voorbij zien komen, armwarmers! Ga ik toch eens naar kijken. Ik vind dat blauwe stukje stof op je broek ook erg mooi trouwens. Je foto's zijn inderdaad prachtig! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf zeg! Leuke outfit ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, superleuke outfit! Armwarmers droeg ik vroeger altijd, grappig dat ze nu weer in de mode zijn! Ik vind je nieuwe top echt heel erg tof! Ik hoop dat ik hem ook zie in Eindhoven volgende week!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk gecombineerd die armwarmers! Weer eens wat anders, wel heel tof!
    Xo Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze heel lelijk als ik eerlijk mag zijn. De rest van de outfit is juist zo leuk en ik vind dat ze dat nogal verpesten. Ach, ieder zo zijn stijl...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf! De foto's zijn mooi geworden met het licht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Woooooow die dingen heb ik al lang niet meer voorbij zien komen! Vind je schoenen trouwens heeeel leuk ♥

    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke foto's! Ik zou 't zelf niet aantrekken, maar bij jou is het leuk en inderdaad net even anders!

    BeantwoordenVerwijderen