Favoriete winter beautytrends

maandag 17 november 2014 |


wintertrends

Zelf houd ik me meer bezig met fashion dan met beauty, maar zo nu en dan vind ik het leuk om ook de beautytrends te volgen. Ik heb collages gemaakt van mijn favorieten (van komende winter)!

metallic



Metallic vind ik heel leuk. Van die glitterende oogschaduw of eyeliner. Het was eigenlijk ook al deze zomer een trend, maar ja, het kan altijd wel. Het leukste vind ik een subtiel lijntje boven de ogen. Ik heb het zelf eigenlijk nog nooit geprobeerd, maar ik betwijfel ook of ik het netjes kan.

basic De natural / basic look is ook een trend. Ik ga eigenlijk altijd wel voor basic wat betreft make-up - behalve dan als ik lipstick draag. Ik vind het mooi, niet te veel beautyproducten maar lekker simpel.

warmcolours
Warme kleuren vind ik onwijs mooi! Van die winterkleuren als zwart, bruin, donkergroen, okergeel en rood. Denk aan bordeauxrode lippenstift en donkerbruine oogschaduw. Dat is elke winter mooi, ook in outfits.

Hoe vinden jullie de collages? En wat is jouw favoriete wintertrend op beautygebied? Love, Luna. 

13 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Wat een leuk artikel, ik hou mij nooit zo bezig met de beautytrends maar deze vind ik toch wel erg leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om eens een keer te zien, ik hou mezelf echt niet bezig met beautytrends !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wissel het vaak af naar school, soms simpel en soms wat meer. Leuk om te lezen! Dat metallic is ook wel vet eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige trends! Die metallic looks vind ik helemaal geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Warme kleuren is zeker iets moois in de winter!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk artikel! Echt cool deze beautytrends :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk artikel! Ik vind de collages heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ah de naturel trend vind ik echt pretty! Mooie collages ook <3

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gedaan zo! Vind de trends heel leuk om te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohh ik vind ze eigenlijk allemaal heel mooi! Helaas ben ik geen held met make up haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie collages Luna! Ik hou momenteel het meest van een basic look, lekker simpel en snel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die laatste trend vind ik erg mooi. Al staan zwarte nagels mij nooit haha

    BeantwoordenVerwijderen