Filmpjes: Vakantievlog #1 en #2

donderdag 21 augustus 2014 |


Daar zijn ze! De twee vakantievlogs die ik al heb gemaakt. Vakantievlog 1 gaat over mijn eerste dagen in Oostenrijk, in vlog 2 ben ik in Kroatië. Klik op 'more' om beide filmpjes zien. Kijk in HD voor beste kwaliteit (oké, het blijft mobiel-kwaliteit, maar dan wordt het wel beter)! (Klik hier als je vlog 1 niet kunt zien, klik hier voor vlog 2). 





Ik ben benieuwd wat jullie van de filmpjes vinden! In Zeeland ga ik nog één vlog maken en dat is dan de laatste vakantievlog.

Liefs, Luna. 

8 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Wat een leuke vlogs, ik heb nu ook weer zin om op vakantie te gaan!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke video's! En wat gaaf dat je een beetje onderwater kon filmen, ziet er uit als een hele leuke vakantie. :)

    Liefs evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vlogs, nu wil ik terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beiden leuke vlogs! Ik vind de kwaliteit nog best wel goed met je mobiel. En wat leuk van je water dichte 'hoesje' waarmee je onder water kunt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke vlogs! Ik moest wel lachen om je zusjes haha, de hele tijd jou stalken tijdens het filmen :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ze kunnen wel een beeetje vervelend zijn ;p. En thanks Floor! x

      Verwijderen