Afgelopen weekend: Fashionweek, meeting en meer

maandag 14 juli 2014 |

Het weekend vloog voorbij. Dat heb je als je zoveel leuke dingen doet! Vrijdag heb ik, zover ik me kan herinneren, niet veel gedaan en vooral gevierd dat het eindelijk vakantie was. Zaterdagochtend keek ik lekker New Girl op bed (heb een nieuwe serieverslaving) en toen belde mijn oma of ik zin had mee te gaan zwemmen, met achterneefjes er ook bij. Yes sure!

Die avond zou ik naar de Vibrant Pakistan show gaan van de Mercedes-Benz Amsterdam Fashionweek en oooh, wat had ik daar zin in! Mijn tante ging mee, dus wij in de auto erheen. Het was ongeveer 1,5 uur rijden, iets korter dan. Maar al moesten we drie uur rijden, ik zou het er voor over hebben! Toen we er uiteindelijk waren, rond half 9, werden we met een Mercedes jeep naar de Westergasfabriek gebracht. Anders was het trouwens maar 5 minuten lopen, maar ja, 'veel vrouwen zijn op hakken' he. Wat een luxe, hahaha!

Ik haalde de kaarten op en na even wachten en wat drinken en een foto maken, konden we naar binnen voor de show! Ik kwam ook nog wat bloggers tegen maar niet echt 'BN'ers'. Vond wel dat alle bloggers er heel fashionable uitzagen, ik keek mijn ogen uit daar! Ik voelde me wel een beetje underdressed hoor, al was mijn outfit leuk, haha. Goed, terug naar de show. Het was van meerdere ontwerpers; drie, geloof ik. Uit Pakistan. De eerste vond ik toch het leukst, veel aparte kledingstukken en héél veel kleur. Erg gaaf en inspirerend om te bekijken, zo'n catwalk show! Gewoon het hele sfeertje daar, vele fotografen, bloggers, fashionista's, het was gewoon heel leuk! Een hele eer om ook uitgenodigd te zijn. Ik was ook voor de Tony Cohen show uitgenodigd, maar om de volgende dag nou weer te gaan... Mijn weekend was al zo druk. Bovendien was het de mannencollectie dus heb ik het maar overgeslagen. Wie weet word ik volgend jaar wel weer uitgenodigd, dat zou cool zijn. Gewoon de ervaring, het meemaken ervan, is al indrukwekkend! 
Mijn tante en ik waren rond 12 uur 's nachts terug, ik logeerde daar. De volgende ochtend moest ik opschieten om mijn trein van 11 uur naar de bloggersmeeting te halen! Via Facebook was een meeting georganiseerd en een stuk of 15 meiden zouden komen. Het was in Utrecht, gelukkig een beetje centraal in Nederland, en we spraken af op het station. Toen gingen we naar het Lepelenburgpark en hadden we een soort van picknick. Eten, kletsen, foto's maken, heel gezellig! Toevallig was er in de buurt ook kermis. Een aantal van ons ging erheen, ik ook: in de achtbaan. Na een paar uurtjes gingen we weg en namen we weer afscheid. Ik en nog een paar bloggers aten nog wat bij de McDonalds. En ik ging terug naar huis met de trein. (Ik ben nog steeds geen ervaren treinreiziger, maar hey, ik ben al niet meer zo dat ik in elke trein tien keer op het bord kijk om te zien of ik wel in de goede trein zit.)

Ik heb nog geen foto's van de meeting, maar die zal ik binnenkort wel binnenkrijgen (misschien plaats ik ze dan nog wel op mijn blog). Ik ben benieuwd! In dit artikel staan dus wel wat foto's van de Fashionweek, maar velen waren bewogen, helaas. De modellen liepen ook zo snel allemaal. De mannen liepen naar mijn mening echt als houten planken, maar dat zal wel de bedoeling zijn geweest. Haha!


Ik schrijf nu op zondagavond half 9... straks is de finale van het WK. Nu dit online staat, weten we de uitslag, maar nu dus nog niet. Ik ga vast een beetje kijken, maar moet ook nog mijn boeken ontkaften gezien ik ze morgen moet inleveren op school. Bleh, geen zin in. Vorig jaar duurde dat eeuwen. Ik ben van plan ook nog wat afleveringen New Girl te kijken en dan maar eens slapen. Is wel handig, want ik ben moe na zo'n weekend!

Een lang verslag, maar hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen hoe mijn superdrukke weekend was.

Liefs, Luna. 

19 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Wat leuk dat je bij MBAFW was! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Ik was ook bij Fashion Week :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat gaaf dat je bij de Fashion Week was! Inderdaad een druk, maar superleuk weekend!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een onwijs leuk weekend heb je gehad! Gaaf dat je bij de Fashionweek bent geweest x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh wat een super leuk weekend heb je gehad! Zo tof dat je naar de Fashion week was! Je outfit is leeeuuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo gaaf dat e er naartoe bent gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een super leuk weekend moet jij hebben gehad

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk! Ik was ook aanwezig bij Fashion Week, heb je alleen niet gezien! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk! Zo te lezen heb je echt een heel druk, maar leuk weekend gehad :)
    Echt gaaf dat je bij de Fashion Week was, en een bloggermeeting lijkt mij ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt leuk dat je naar Fashion Week was! En ik vond het leuk om je gisteren weer te zien. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf dat je naar fashion week bent geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat super leuk dat je bij de MBAFW was en heel erg leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke foto's! En leuk je even gezien te hebben :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf dat je bij de Fashion Week was!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt super gaaf dat je daar heen was en ik vond het super leuk om je weer te zien bij de bloggersmeeting! <3

    BeantwoordenVerwijderen