Outfit: Classy blue

donderdag 31 oktober 2013 |


Niet alleen vind ik de foto's dit keer supergoed gelukt (like voor de wazige achtergrond!), ik vind deze outfit ook wel mooi, eigenlijk! Het is best een simpele outfit. Less is more. Ik ben sowieso niet zo'n sieradenmeisje. Af en toe draag ik ze wel, maar vergeleken met andere meiden uit mijn klas, niet vaak. Het shirt en de broek zijn van de Primark. Ik wilde ook de schoenen die ik daar kocht aantrekken, maar ik voel me zo stom als ik alleen maar Primark-items draag. Dus trok ik mijn sneaker wedges aan!



















Eergisteren kwam er een Q&A online. Heb jij nog geen vraag gesteld? Snel doen dan! Klik hier, vind ik lief. :) Ennn nog een fijne week allemaal, wat vinden jullie van deze outfit? Liefs, Luna

30 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Leuke outfit! Ik ben echt verliefd op je trui. :) Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke outfit Luna! De kleuren staan je erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke outfit :) Ik hou ook wel van dat simpele!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker casual outfit. Love it!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke outfit Luna! :) De top heeft een hele mooie kleur! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke comfy outfit :-) Je ziet er goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke outfit!
    Het shirt staat je echt heel leuk, mooie kleur ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke outfit!! Ik vind je schoenen en je truitje echt mooi bij elkaar staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke outfit! Het shirt staat je echt mooi!x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke schoenen ook. Outfit staat je echt heel leuk, Luna!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is echt een leuke outfit Luna!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke outfit en foto's! Enne, ik had het nog niet gezegd, maar je nieuwe lay-out is moooi! :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend mooie trui! Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt helemaal gelijk dat je deze foto's mooi vind, ze zijn inderdaad erg mooi! Ik hou ook zo van de wazige achtergrond. De plaats waar je foto's hebt gemaakt vind ik ook helemaal bij je outfit passen, pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Moooie outfit! ik vind ook altijd dat simpel moooi(er) is!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie combinatie van kleuren, staat mooi samen! Leuke outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie outfit, ik vind jou schoenen erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kleur top is dat zeg!
    Staat goed bij de kleur van je schoenen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke outfit heb je aan!

    BeantwoordenVerwijderen