DIY papieren bakje + beschilderde stenen

zaterdag 7 juli 2012 |

Wat was ik weer creatief vanochtend, hihi. Toen ik even een oud Hoe Overleef Ik - tijdschrift aan het lezen was met beschilderde stenen erin, ging ik meteen aan de slag met mijn zusjes. We hebben een paar mooie stenen gemaakt en dat moet ik natuurlijk even showen. Later maakte ik ook nog een bakje van papier, dat is zó simpel, maar erg leuk. Ik deed daar mijn beschilderde stenen in. Ik heb een DIY van het bakje gemaakt. Kijk maar! En klik op 'read more' om mijn beschilderde stenen te zien.


1. Pak een A4tje. 2. Zorg voor acht vakjes. 3. Vouw 'm zoals ik op die foto laat zien, doe dat ook aan de andere kant. 4. Zo ziet het er dan uit: Zestien vakjes! 5. Nou, dat was het vouwen, nu kan je een schaar erbij pakken. De lijnen die ik met pen heb gezet, dat zijn de kniplijnen. 6. Dan krijg je dit. 7. Deze twee vakjes doe je achter die andere twee, wat je ziet op de foto, en dan maak je het aan de onderkant vast met plakband. 8. Dan heb je dit! 9. Dat doe je ook aan de andere kant. 10. Zo, klaar! 11. Maareh, je ziet nog van die uitsteeksels. Die kan je er afknippen, wat ik meestal doe, maar ik heb het nu eens anders gedaan. 12. Ik heb ze omgevouwd! 13. Klaaaaar! Was dat niet simpel? Natuurlijk kan je het papieren bakje nog versieren.


Hier zijn dan mijn stenen! Ik heb ze in het papieren bakje gedaan. Zoals je ziet heb ik ook nog hartjes op die 'handvaten' (kun je dat handvaten noemen?) getekend. Ziet er leuk uit toch, die stenen? Misschien ga ik het bakje ergens op mijn kamer leggen, misschien beneden. Mijn zusje heeft haar bakje met een punaise aan de muur geprikt, nou eigenlijk heb ik dat voor haar gedaan.
 
Je hebt wel gemerkt dat ik af en toe mijn creatieve momentjes heb, haha. Maar ja, er komen ook vaak hartstikke leuke dingen uit. Hou jij ook zo van knutselen/tekenen/schilderen, oftewel lekker creatief bezig zijn? xoxo, Luna.

21 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Handig zo een bakje en die steentjes zien er ook echt heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, dat moesten wij altijd doen op de basisschool, die bakjes vouwen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke DIY! ik vind het zelf altijd wel leuk om creatief bezig te zijn x.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke DIY! ik vind het zelf altijd wel leuk om creatief bezig te zijn x.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schsttig!
    Os: je staat nu bij een ander thema voor de Blogkermis!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke DIY :) mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke DIY, ook mooi resultaat.

    Loves Amber ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat deed ik vroeger ook weleens, die bakjes maken! Echt schattig.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk, en enorm handig! Zullen we elkaar volgen? www.frescodulce.blogspot.com
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, superschattig!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk idee! Super cute!

    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk gedaan, ik maakte vroeger ook veel van die bakjes. Ze gaan alleen zo snel stuk als je er teveel in doet ;).

    - Jip.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Creatief bezig! Ziet er leuk uit..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk zeg!

    Liefs xx

    p.s. Je volgt me op www.lovegirl-my-love-my-life.blogspot.nl , maar ik ben een nieuwe blog begonnen en ik zou het super vinden als je me daar zou willen volgen. Alvast bedankt!!

    www.liveyourpreciouslife.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk, lekker creatief!
    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit deed ik vroeger ook ALTIJD :D echt leuk!!

    xo
    ♥ Join our give away! http://www.fashionity.nl

    BeantwoordenVerwijderen