Q&A + oproepje

zondag 10 juni 2012 |

Gisteren zat ik met m'n EK nagels voor de tv, verloor Nederland van Denemarken! Ik vond het wel jammer, hoor, maar dat vond iedereen. Ik heb vannacht bij opa en oma geslapen en vanochtend zijn we weer vroeg naar huis gegaan. Nu zit ik achter mijn laptopje en ik dacht er aan om een Q&A te doen. Het is lang geleden dat ik dat heb gedaan, en jullie hebben vast wel een leuke vraag om aan mij te stellen. Vraag maar raak! Deze week komen de antwoorden ook. Ik heb ook nog een oproep voor jullie. Klik maar op 'read more'.

Nou de oproep: Laaang, laaang geleden had ik een interview op mijn blog. Niet zomaar een interview, het ging over je idool. 3 meiden hadden gereageerd dat ze wel geinterviewd wilden worden. Floor vertelde dat ze fan was van de Noorse zangeres Malin Reitan, Ezra was fan van Selena Gomez en ik had Jolijn geinterviewd over Rihanna. Het was een erg leuk interview geworden en ik vond het een leuk idee om dat nog eens te doen; Een paar meisjes interviewen over hun idool. Dus, dat is mijn oproep, ben jij fan van iemand? Mail me dan en beantwoord deze vragen:

Van wie ben je fan? Waarom ben je fan van hem/haar? Wat vind je het allercoolst aan hem/haar? Hoeveel ben je fan van hem/haar (1= een beetje, 2= best wel erg, 3= megafan). En dan nog de vraag wil je nog wat zeggen? Ik interview maximaal vijf meiden, als er meer reacties komen kies ik wie uitgekozen worden. Dus zou je het leuk vinden om geinterviewd te worden over jouw idool, gewoon mij mailen! lunalovelyworld@hotmail.com.

En dan kan je ook nog mij een vraag stellen! Love, Luna

20 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Het lijkt me heel erg leuk! Misschien stuur ik het lijstje wel! :D

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gmail zegt dat het adres niet bestaat? Kan ik het ergens anders heen sturen?

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, dat is wel erg vreemd, ik heb het nog even gecheckt maar het is toch echt het goede emailadres. Euhmm.. Heb je toevallig girlscene? Je kan me noten daar op, ik heet Malicious op Girlscene. Of op Twitter via priveberichten? @lunalovelyworld.

      Verwijderen
    2. Hahahaha ik faal nu toch wel heel erg. Ik had een punt achter het adres gezet. Ja, slim ben ik xd
      Liefs!

      Verwijderen
  3. Wat toevallig, heb juist een filmpje gemaakt over een idooltje van mij. ;)
    Kus! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat wil je later graag worden? x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ambieer je ook een cariere als blogster?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, heel leuk! Wat zou je zeker weten ooit nog eens willen doen/meemaken?
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk ! Uhm, als je je blog zo eruit zou kunnen laten zien als je wou (echt met alles er op en eraan) hoe zou ie er dan uit zien ?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wie is je eigen idool of voorbeeld?
    Hoe denk je dat je leven er over tien jaar uit ziet en blog je dan nog steeds?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk! Mijn vraag :
    Door wie of wat ben je gaan bloggen? (:
    Ik ga zeker een mailtje sturen, ik ga gelijk aan de slag!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zou je denk je een domein voor je blog willen aanmaken? (.nl site)

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als je een dier uit de dierentuin mocht uitkiezen, welk dier zou dat dan zijn?

    Loves Amber ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. als je een dier mocht zijn, welke dan en waarom?x

    ♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat leuk! ik wilde een vraag stellen maar die zie ik al...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super luun!
    Kan je een Room tour doen? =)


    ( btw, heb n nieuwe blog.. in t engels!
    http://acid-waterfalls.blogspot.nl )

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Luna,

    Als je een toverstokje had en een wens zou mogen kiezen,
    welke wens zou dat dan zijn? :D

    groetjes, loïs! x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. erg leuk! heb alleen niet echt een vraag dat ik je wil stellen..
    degene die ik zou doen is al genoemt. :$

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vraag: Hoe is je blog zo beroemd geworden? x'

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Als je 1 minuut gratis zou mogen shoppen, in welke winkel zou het zijn en wat zou je meenemen?

    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen