010 - Jouw favo kledingitems

donderdag 31 mei 2012 |

Hmm, ik ben een beetje laat met bloggen vandaag, maar dat komt omdat ik de hele dag sportdag had met school. Het ging niet echt goed. Gisteren hadden we schoolvoetbal, het was een superspannend toernooi maar we werden EERSTE! Dat werden we vorig jaar ook al. Maar goed, vandaag met sportdag ging het dus minder. Nu ben ik daar ook weer klaar mee en ik wilde weer een dag van de 30 days challenge gaan doen. Dat is nu 'jouw favo kledingitem'. Ik heb er kledingitemS van gemaakt, want ik kan gewoon niet kiezen wat nou echt mijn favoriete item is... Maar dit zijn ze (van dit moment he, het kan zo weer veranderen bij mij hihi)

Whaha, deze short heb ik pas sinds vandaag, gekregen van mijn moeder. Ik heb er nog twee gekregen die ook superleuk zijn, maar dit is mijn favoriet. Zo een wilde ik al voor de zomer!

Deze was eerst van mijn moeder maar zij heeft 'm aan mij gegeven. Ik vind het een heel leuk shirtje. Ik heb 'm wel eens aangehad maar ik heb het idee dat hij een klein beetje te groot is... Maar ja, opzich kan ik 'm wel aan.

Dit shirtje vind ik heel lief!

Buuuh, wat maak ik toch een stomme foto's met die iPhone van mij... Die belichting is raar... Maar ja, ik moet het er maar mee doen. Vinden jullie mijn favo kledingitems net zo leuk als ik?

16 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Superleuk, ik vind alles heel leuk! Vooral dat shortje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel ;)! Wat leuk dat jullie eerste werden :D. Ik vind dat shortje schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke dingetjes!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat eerste shortje is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel! <3 Jammer van je sportdag, maar eerste worden met schoolvoetbal is toch al iets om sowieso trots op te zijn, right? Leuke kledingitems, heel schattig allemaal. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke dingetjes!
    Het shortje is echt heel erg leuk xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. tof! Ik vind dat shortje en laatste shirtje echt heel cute!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke aankoopjes! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je shortje is echt super leuk!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt heel erg leuke dingetjes! Vooral het shortje en blousje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die laatste is heel leuk! Je bent een topper, eerste worden met schoolvoetbal! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat broekje is echt heel leuk! xx

    BeantwoordenVerwijderen