Weer een nieuw jasje!

donderdag 26 april 2012 |

Hi, hallo, hello, hey. Op 2 april had ik een blogpost waarin ik een nieuw jasje liet zien. En ja hoor, ik heb weer een nieuwe. Misschien is het wat saai als ik er nu over blog, ik hoop het maar niet dan, want mijn nieuwe jasje is hetzelfde jasje. Maar dan in een andere kleur. De nieuwe kleur vind ik erg gaaf, een lekker fel kleurtje, daar hou ik van. Het is dan wel hetzelfde jasje als de vorige, maar ik wil wel eens weten wat jullie van deze kleur vinden!




Met de klas zijn we aan de eindmusical begonnen. We zijn er best laat mee, eigenlijk. Maar goed, we hebben het verhaal met de klas doorgelezen en nu zijn we klaar om de rollen te verdelen. We mochten zeggen welke rol we het liefst wilden, en daarna en daarna. Ik hoop dat ik één van de rollen krijg die ik genoemd heb. Het zijn wel rollen die bij me passen. Onze musical is echt superleuk, het is deze musical. Ik heb enorm veel zin om te oefenen en 'm uit te voeren. Welke musical heb jij vroeger gedaan, of ga je doen? Was die ook zo leuk? En wat vinden jullie van het jasje, en de kleur daarvan? PS: OEHH morgen bestaat mijn blog één jaar!

18 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Ik vind je jasje heel leuk, lekker opvallend! je musical klinkt leuk, ik deed Nisno.
    enne, alvast gefeliciteerd dat je blog 1 jaar is!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk jasje! & de musical lijkt me leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke jasje, die kleur is echt mooi; ik ga wil ook nog zo'n fel jasje! En die musical is echt leuk! Haha ik weet nog dat wij de musical gingen doen, het was zo leuk! Wij begonnen ook pas na de musical, haha, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de kleur staat je echt goed. superleuk!

    ik volg je sinds kort en nu is natuurlijk mijn vraag, zou je me terug willen volgen?

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk jasje zeg en veel plezier met je musical:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk jasje & mooie foto's (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Staat je lekker vrolijk!
    Ik deed de muscial NIZNO :).

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi jasje. Ik houd van groen dus de kleur is perfect haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. erg leuk jasje! en die kleur is echt geweldig.
    haha ik heb op de basisschool een keer the lion king gedaan.
    dat was ook super leuk om te doen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan van je blog!
    Superleuk jasje!
    xx Marlijne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, erg mooi jasje! Hij staat je super. :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die kleur is prachtig!
    Gefeliciteerd met je blog!

    www.blogbyeva.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wij zijn nog niet eens begonnen met de eindmusical, mijn leraar schrijft het zelf! Ik weet alleen het thema! Veel plezier met de eindmusical en alle dingen in groep 8 :) x

    BeantwoordenVerwijderen