O.P.I. softshades

zaterdag 28 april 2012 |

O.P.I. heeft heel veel mooie, fijne nagellakkleuren. Ik had er nooit een lakje van, tot ik er op mijn verjaardag één kreeg, een felle roze. Later kreeg ik ook nog een groene. Mijn moeder kreeg bij een abonnement nóg vier lakjes, de softshades. Ik vond ze helemaal super toen ik ze zag, echt van die schattige zachte kleuren. Maar eigenlijk zie je ze nauwelijks. Dan moet je wel heel veel laagjes aanbrengen. Ik deed mijn best, maar je kon het alsnog niet goed zien...




Nounou, eerlijk gezegd vond ik het teleurstellend. Maar goed. Hoe is het met jullie, ook zo'n fijn begin van de vakantie? Vanavond lekker kijken naar 'de jongens tegen de meisjes'. Dat vond ik vorige week erg leuk om te kijken. Ik moest ook erg lachen! Kijken jullie daar ook naar? En wat vinden jullie trouwens van de softshades van O.P.I.?
PS: Ik heb nog een vraagje aan jullie. Op Internet Explorer zie je geen randen om mijn foto's, althans, ik niet. Op Google Chrome zie je die wel. Ik vind dat nogal raar, en aangezien veel mensen met Google Chrome mijn blog bezoeken, wil ik die randen graag weg hebben daar. Ik vind het gewoon niet mooi. Maar het vreemde is dat het op Internet Explorer wel goed is. Weten jullie wat ik hier aan kan doen? Alvast bedankt, als iemand me kan helpen...

15 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Volgens mij kan je dat met je randen instellen bij sjabloonontwerper en dan bij iets van afbeeldingen. Daar ergens kun je zoiets instellen en dus ook weghalen!
    liefs! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht; Wow! OPI! Maar dat ze het dan niet zo goed doen had ik niet verwacht; wel balen ! Ik kijk ook naar jongens tegen de meisjes trouwens.
    Maar dat van Google Chrome heb ik ook bij jouw blog, en bij mijn eigen blog. Ik weet ook niet hoe dat kan, dus als iemand een oplossing weet, I would like to know :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De lakjes vallen zo te zien inderdaad tegen! Jammer, normaal zijn de lakjes van O.P.I. zo fijn. Ik heb Mozilla Firefox en ik zie ook randen om je fotos'. Persoonlijk vind ik het niet lelijk, maar ik heb geen idee hoe je het weg kan krijgen. Volgens mij kan dat bij je instellingen in Blogger zelf.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee, zulke lichte tinten zijn niks! Ook niet van een ander merk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat ze zo tegenvallen, ze zijn er in die verpakking echt zo mooi uit! Had ik niet verwacht van O.P.I.

    xx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o wat jammer, had ik niet van opi verwacht! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mm het valt inderdaad een beetje tegen, jammer. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat jammer! Misschien over een wit lakje ofzo?
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb een geel lakje van OPI en ik moet ook minstens 3 laagjes aanbrengen tot het mooi geel is. Wel jammer, want het is best duur... :c
    x Lana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer dat de lakjes niet zo dekkend zijn! x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. i LOVE OPI, i have been meaning to go get some more so i will have to check out these shades :) Hugs form California! xx,
    The Golden Girls

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze vallen inderdaad tegen! Jammer...

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ze vallen tegen idd echt jammer !

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dankj!
    En super mooie nagellak!

    BeantwoordenVerwijderen