Leila: Lovely soapies!

vrijdag 6 april 2012 |

Helaas heb ik geen artikel gekregen van Linda, het lukte haar niet. Gelukkig had Leila wel een artikel klaar en heeft ze die naar me toe gestuurd! Leila is van de blog Leila in Wonderland en is mijn gastblogger. Ze heeft al eerder een artikel voor mijn blog geschreven. Dit is haar tweede artikel, die gaat over zeepjes! Hmmm..Leila: Zeep, ik vind het heerlijk! En het is ook altijd leuk om cadeau te geven! Zepen in leuke vormen en kleuren en met lekkere geurtjes vind ik het leukst! Ik hou niet zo van die saaie, 'blokken' zeep. In dit artikel laat ik jullie een aantal mooie, leuke, lekkere zepen zien van o.a. Lush, Zeepdesign en Soapz.

Foto: Weheartit

<- Om te beginnen deze Boeddha zeep van www.zeepdesign.nl. Een tijd terug kreeg ik deze leuke zeep om te reviewen voor mijn eigen blog Leila in Wonderland. En wat was ik enthousiast!
Deze zeep ruikt echt heerlijk en ziet er ook nog eens leuk uit. Benieuwd naar de review? Klik hier.
Dit is een JewelZ-Ice zeep van Soapz. Een mooie vorm, niet te duur en volgens mij ruikt deze zeep erg lekker! En er zit ook nog sheaboter in, wat verzorgend werkt. www.soapz.nl. ->

<- In de inleiding vertelde ik jullie dat ik niet zo hou van blokken zeep. Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen. Lush heeft namelijk de lekkerste zepen! En die zepen hebben ook geen bijzondere vorm. Maar de geur maakt alles goed! Hiernaast een honing zeep. Vind ik heerlijk! www.lush.nl.

Hoe leuk en lekker ziet deze zeep eruit? Grappige donut vorm, kleine glittertjes en ook nog eens een scrubbend effect! Deze donut is gevuld met een dikke laag whipped soap en is overgoten met vanille icing... I want this! Deze zeep is te koop bij: www.thebeautybakery.nl. ->
Dit waren de zepen! Wat vind jij van deze zepen? En wat is jouw favoriete zeep/zeepwinkel? Laat het weten in een reactie!

Liefs, Leila in Wonderland
leilainwonderland.blogspot.com 

12 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Wow! Wat leuk om te lezen! Ik ben heel saai, en eigenlijk gebruik ik vooral zeep uit flesjes zeg maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik ga meteen kijken naar je blog (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat laatste zeepje ziet er leuk uit :D Die shop is sowieso leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, die zeep zou ik echt willen opeten ofzo!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zien ze er leuk uit!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele leuke zeepjes, vooral die laatste :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ahh Ik moet die laatste hebben !
    haha, nee dan ben ik bang dat ik hem ga opeten ;)
    kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat ze zien ze er mooi uit!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die laatste, I love it!
    leuke post!
    Liefs, http://fashionskillsforyou.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen