Happy inspiration

woensdag 7 maart 2012 |

Hoi! Ik heb gisteren het boek de Hongerspelen gekocht, ik vind het echt superspannend (nu al! ik heb pas 3 hoofdstukken gelezen). Hebben jullie dat boek wel eens gelezen? En ik ben heel blij op dit moment (waarom? lees dat aan het eind van deze post!), dus ik dacht: Ik ga wat blije inspiratieplaatjes posten, hopelijk worden jullie dan ook blij! Daar gaan we dan!

Foto: Weheartit

Foto: Weheartit
Foto: Weheartit
Foto: Weheartit
Foto: Weheartit

Foto: Weheartit
Foto: Weheartit

Zo, dat zijn leuke plaatjes, hé? Ik ben zelf ook wel erg blij, omdat ik mijn Cito-uitslag binnen heb en ik heb 550. Oké, dat klonk een beetje opschepperig maar zo is het niet bedoeld hoor, ik ben er gewoon blij mee en ik had het ook niet verwacht! Vandaar deze happy pics! Tot morgen (waarschijnlijk)! X

18 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Ik HOU van de hongerspelen. Echt waar, ik heb al die boeken gelezen en ik kan er niet genoeg van krijgen! Er komt trouwens 21 maart ook een film van uit (ik weet niet of je daar heen wil ofzo, maar gewoon, dat je het weet!) En wat een goede citoscore. Ik had toen 549, en het het ook helemaal niet verwacht, ik was zo blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, daar was ik eigenlijk ook wel bang voor maar ik wil hem gewoon zo graag zien. Volgens mij is ie of 9+ of 12+ dus dat valt nog wel mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed dat je 550 hebt! Nu kun je zeker naar het VWO ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Me likes :) En gefeliciteerd met je cito! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik word daar helemaal happy van haha!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel! Jaaaaaaaaa!!!!! Hongerspelen! :D Sorry voor een te enthousiaste comment, haha. Maar ik ben echt fan. :) Ik heb ook heel veel zin in 21 maart, dan komt de film uit. En wat goed van je 550, slim! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zou je me willen uitnodigen voor Pinterest, als je dat wil tenminste? Mijn email is; jolijngroniger@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja tuurlijk!
      Bedankt allemaal voor de leuke reacties X

      Verwijderen
  8. Hongerspelen heb ik nog niet gelezen! :) En 550, echt goed gedaan! Ikzelf had volgens mij 543. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, ik vind dit nu al superleuk! Ik heet MylifeasJolijn haha. Ik follow je nu :) Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Trouwens, die klasgenoot is ook geniaal hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jaaaaaa de Hongerspelen!! Ik heb ze alle drie en al gelezen. Ben een grote fan :D.
    Wat goed van je, 550, een hele prestatie ^^.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie foto's! en super goed 550! x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah, de hongerspelen zijn echt fantastisch!
    Heb alle drie de delen gelezen en kan niet wachten op de film!
    Leuke happy pics!
    Liefs, Charlie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik hou van the Hunger Games! Ik heb de boeken allemaal in het Engels, en ze zijn zooo verslavend <3 love it!

    En super goed van je Cito, gefeliciteerd! :D

    BeantwoordenVerwijderen