De leukste celeb koppels

donderdag 9 februari 2012 |

Het is bijna Valentijnsdag. Jeeeej? Hmm, ik heb er maar weinig mee, misschien net zoals andere meiden zonder vriendje. Meiden die wel een vriendje hebben, willen hun vriendje vast en zeker verassen met een lief cadeautje of kaartje. Dat doen de stars ook. In deze post zie je de leukste celeb koppels.

Foto: Weheartit
In het begin werd hun liefde niet echt gewaardeerd, maar niemand krijgt Selena Gomez en Justin Bieber uit elkaar. Dat bewijst elke foto waar ze gelukkig samen opstaan. Een supercute stel!

Foto: Weheartit
Kristen Stewart en Robert Pattinson! Ik vind dit het leukste stelletje, omdat ik een Twilight-fan ben.

Foto: Weheartit
Oké, ik lees dan wel overal dat het uit is tussen Emma Roberts en Chord Overstreet, toch moeten ze nog bij dit lijstje. Ik vond het echt heel grappig dat die twee samen waren. Geen idee waarom.

Foto: Weheartit
Beyoncé en Jay-Z. Ik vind ze wel goed bij elkaar passen. Nog niet zo lang geleden kregen ze een kind genaamd Blue Ivy. Die zijn vast nog steeds heel verliefd op elkaar.

Foto: Weheartit
Ja, ik weet het, ook Vanessa Hudgens en Zac Efron zijn niet meer samen, maar ik vond ze altijd heel erg leuk samen. Ik vond het ook ineens raar dat ze uit elkaar gingen, ik dacht dat ze elkaar nog zo leuk vonden! Maar ja, jammer...

Foto: Weheartit
So cute, Miranda Kerr en Orlando Bloom!

Welk koppel mis ik nog?

xoxo, Luna

15 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Ja Kristen en Robert <3.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha justin en selena vind ik nog wel het leukste stel. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Chord dinges en die meid zijn al uit elkaar jammer genoeg

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja weet ik, heb ik er ook bijgezet,
      en het is inderdaad jammer ): Vond het een leuk stel!

      Verwijderen
  4. leuke stelletjes,
    ik heb ook niks met valentijnsdag,haha!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vond Vanessa en Zac altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kristen & Robert! <3
    Ohh, dat is zo'n zalig koppel! :D
    Ik heb ook niemand, het is juist uit na 4 maand...
    toffe post! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oe, die laatste foto van Orlando is echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Miranda Kerr & Orlando Bloom zijn zo leuk! Als ze in interviews over elkaar praten is het zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Volgensmij zijn Kirsten & Robert ook uit elkaar, maar ik vind ze wel superschattig als twilightfan hihi (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kirsten en Robert<3 Ik vind valentijns dag wel heel leuk, al heb ik geen vriendje. Het is ook een goeie gelegenheid om je vriendinnen te verassen:)
    x Leila in Wonderland

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah zo lief allemaal. Ik doe nooit echt veel aan valentijnsdag eigenlijk, ook al heb ik wel een vriendje haha :).

    Doe je al mee met onze giveaway?
    http://thefashionestate.blogspot.com/2012/01/giveaway-sunday.html

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind Orlando en Miranda wel leuk samen! X

    BeantwoordenVerwijderen